همت قرارگاهی بچه مسجدی‌های مازندران در نهضت مشارکت

قرارگاه نهضت مشارکت با رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شد تا همه‌پای کار باشند و حالا در این کارزار حضور، بچه‌مسجدی‌های مازندران‌ پای کار انتخابات شدند.

خبرگزاری شبستان- استان‌مازندران_ مریم‌نظری/ نقش مساجد در عرصه های مختلف انقلاب و نظام نقشی مهم و اثرگذار است و در این بین نقش بچه‌های مسجد در دعوت مردم به حضور در عرصه های پختلف و از جمله انتخابات غیر قابل انکار است.

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره نقش مهم و تعیین کننده در شور انتخاباتی و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته و دارند و این روزها اما با اقتدار و برنامه منسجم تری وارد کار شدند.

بچه‌مسجدی های مازندران‌پای کار انتخابات 

عقیل قلندری مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری شهدای مسجد امام جعفر صادق بهشهر به خبرنگار شبستان گفت: نهضت مشارکت با رویکرد دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات و با عضویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد راه‌اندازی شد تا همه‌پای کار باشند و حالا در این کارزار حضور، بچه‌مسجدی های مازندران‌پای کار انتخابات شدند.

وی افزود: دعوت به حضور حداکثری و انتخاب اصلح که ادامه‌دهنده راه شهید جمهور باشد، مهم‌ترین وظیفه و مأموریت بچه‌های مسجد در انتخاباتی است که ساعاتی است شروع شده و می رود تا با خلق حماسه ای عظیم به اقتدا و قدرت ایران کمک کند.

قلندری یادآور شد: کارکردهای مختلف مساجد از جمله کارکردهای اجتماعی و سیاسی، فرهنگی و اقتصادی از گذشته تاکنون بر کسی پوشیده نیست و مساجد از صدر اسلام تاکنون مکانی مهم برای کارکردهای مختلف بوده اند.

بچه‌مسجدی های مازندران‌پای کار انتخابات 

مصطفی روشنعلی مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری مسجد قائم بالا بهشهر هم به خبرنگار شبستان گفت: در شرایط حساس تاریخ ایران اسلامی و در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، جذب حداکثری مروم برای حضور حداکثری در انتخابات، یکی از کارکردهای مهم در کنار جذب افراد به مساجد، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی، افزایش معرفت، حل مشکلات محله، شناسایی و پرورش استعدادها از برنامه‌های مسجد محور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

بچه‌مسجدی های مازندران‌پای کار انتخابات 

وی افزود: قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای مشارکت حداکثری آغاز به کارکرده است و برای افزایش مشارکت حداکثری پای‌کار آمده است تا همه بچه مسجدی ها و دغدغه مندان انقلاب مای کار انتخابات باشند.

آری بارها و بار شنیده ایم که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باعث ناامیدی دشمنان و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود و امروز ملت ما و بچه‌مسجدی های ما چه قدرتمندانه مای انقلاب و رهبری مانده اند.

بچه‌مسجدی های مازندران‌پای کار انتخابات 

در قرارگاه مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همه تلاش دارند تا مبلغ برای حضور همه مردم در پای صندوق رأی باشند و همه ما خالق انتخاباتی پرشور و حداکثری باشیم.

همگان‌گفته اند و ما هم‌تکرار می کنیم، حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه، موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و کوری چشم طمع دشمنان است، پس خواهر و برادر من برخیز که گاه رفتن است، رفتن به پای سرنوشت و ایران آباد و قوی.

کد خبر 1771312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha