تکرار حماسه حضور پرشور مردم خراسان‌ جنوبی در انتخابات ریاست جمهوری

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه مردم از حضور در انتخابات دریغ نکنند، گفت: مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات ۸ تیر در سطح کشور مثال زدنی بود؛ امیدواریم مردم این حماسه را دوباره تکرار کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی یعقوبی امروز (۱۵ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی مطمئن باشند که شبکه بصیر، امین و آموزش دیده، نظارت بر انتخابات را همچون گذشته بر عهده دارند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه امر نظارت بر ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار در استان در حال انجام است، افزود: در برخی شعب اخذ رای حداقل دو ناظر و در شعب شلوغ پنج نفر و حتی بیشتر همکاری می کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر عوامل نظارت که طبق قانون امانت دار رای مردم هستند، نمایندگان نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رای حضور دارند و این اختیار را قانون به آنان داده و کارت برای آنان صادر شده است و بر روند انتخابات نظارت دارند.

حجت الاسلام یعقوبی با اشاره به اینکه در روایات داریم که اجتماع رحمت است، گفت: توصیه اکید همه دلسوزان نظام و در راس مقام معظم رهبری این است که مردم همراه و هم پای یکدیگر باشند.

رئیس هیات نظارت انتخابات خراسان جنوبی ادامه داد: مشارکت خراسان جنوبی در سطح کشور مثال زدنی بود و در مرحله رتبه اول مشارکت را توانستند کسب کنند و امیدواریم مردم این حماسه را دوباره تکرار کنند.

وی بیان داشت: در مجموعه نظام انتخاباتی دنیا سابقه نداشته است که یک کشور بتواند در پنج ماه، پنج انتخابات را برگزار کند در حالی که انتخابات ریاست جمهوری فرآیند اجرایی آن ۶ ماه طول می کشد و مردم بدانند که مجموعه های متعددی پای کار انتخابات هستند.

حجت الاسلام یعقوبی در پایان گفت: مردم از حضور در انتخابات دریغ نکنند و با شرکت در پای صندوق‌های اخذ رای، سرنوشت چهار سال دیگر کشور را رقم بزنند و امیدواریم آن چه خیر و صلاح کشور و ملت است حاصل شود.

کد خبر 1771314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha