۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است

هاشمی بابیان اینکه ۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است، گفت: تعدادی شعب سیار برای مسافران عبوری محور مواصلاتی تهران_مشهد و بالعکس تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید محمد رضا هاشمی با حضور در شعبه اخذ رأی واقع در مهدیه اعظم شهر سمنان و انداختن رأی خود در صندوق با بیان اینکه از ساعت چهار صبح فرمانداران در ستادهای انتخابات شهرستان‌ها حاضر شدند و رأس ساعت شش صبح، استعلام دستگاه‌ها گرفته شد، گفت: در رأس ساعت هشت فرآیند برگزاری رأی‌گیری شروع شده است.

استاندارسمنان با اشاره به اینکه ۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است، اظهارداشت : تعدادی شعب سیار برای مسافران عبوری محور مواصلاتی تهران_مشهد و بالعکس تدارک دیده شده است.

وی بابیان اینکه با حضور حماسی مردم در انتخابات هفته گذشته، رتبه پنجم در مشارکت به استان سمنان اختصاص یافت، ابراز داشت: جلسات تبیینی، نتیجه مصوبات سفر ریاست جمهوری در دور اول و سفر به روستاها در سطح استان مشارکت ۴۹.۱۱ درصدی مردم استان را رقم زد.

هاشمی چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در برگزاری انتخابات را مهم دانست وافزود: خوشبختانه با مردم ولایت مدار استان سمنان روند برگزاری انتخابات در امنیت کامل است.

استاندار سمنان افزود: تحقق مشارکت حداکثری هدف انتخابات است که امیدواریم حماسه خوبی را از مردم استان سمنان شاهد باشیم.

۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است

۶۹۱ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در استان سمنان تعبیه شده است

کد خبر 1771340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha