استاندار کهگیلویه و بویراحمد رای خود را به صندوق انداخت

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل شعبه شماره ۸۰ رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید علی احمدزاده» ظهر امروز در جمع رسانه های استان به حضور پرشور مردم پای صندوق های رای در استان اشاره و اظهار کرد: مردم در همین اوایل فرصت رای گیری به شعب مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد ۸۳۵ صندوق اخذ رای درمناطق شهری، روستایی و عشایری سراسر استان کار رای گیری از مردم را انجام می دهند و همه صندووق ها فعال هستند.

وی یادآور شد: طبق آخرین آمار ۱۴۷ هزار نفر رای خود را به صندوق انداختند که ۲۵ درصد متقاضیان رای خود را به صندوق انداختند.

احمدزاده با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی در همه شهرستان استان پای کار هستند، افزود: دستگاه ها هوشیار پای کار هستند و عامل نگران کننده ای وجود ندارد و مردم با آرامش رای خود را به صندوق بیاندازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه مردم استان مشارکت خود در انتخابات را افزایش دهند، ادامه داد: در دور اول جزء پنج استان اول نبودیم که انتظار می رود مردم در دور دوم پای کار بیاند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

وی با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و سایت های خبری گفت: این مطالب بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و برخی سایت ها و اشخاص با ایجاد فضای روانی به دنبال بهره برداری سیاسی هستند، اما کار انتخابات در بستر قانونی در کمال صحت و آرامش در حال انجام است.

کد خبر 1771354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha