تلاش داعش برای اخلال در انتخابات/ تهدیدها خنثی شد

معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خرابکارانه داشتند و عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان تهدیداتی را در خصوص انتخابات در استان ما مطرح کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،محمد زهدی امروز، ۱۵ تیرماه، در استودیو انتخابات خراسان رضوی اظهار کرد: بیش از ۲۰ هزار نفر نیروهای حفاظتی و امنیتی مشغول مراقبت از رای مردم هستند. رای حق‌الناس است و ما وظیفه داریم از آن مراقبت کنیم تا فرایند به صورت صحیح و سالم انجام شود.

وی با بیان اینکه ما ۴۵۶۷ صندوق رای در استان داریم که در هر صندوق سه نفر نیروی حفاظتی مشغول حفاظت از شعب هستند، عنوان کرد: نیروهای فراجا و بسیجیان دلاور ما از صندوق‌ها مراقبت می‌کنند. علاوه بر این فراجا ماموریت‌های جانبی خود را دارد و ماموریت حفاظت از زیرساخت‌ها نیز هست.

زهدی بیان کرد: هم مرحله اول و هم الان هیچ موضوع امنیتی نداشتیم و در حال مراقبت از مرز تا داخل شهرها و مرکز استان هستیم. شرایط ما بسیار خوب است و امیدواریم بتوانیم تا پایان ساعت قانونی امنیت را داشته باشیم و مشکل خاصی به وجود نیاید.

معاون امنیتی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه با کوچک‌ترین موضوعی که در شعب گزارش شود، برخورد می‌شود، تصریح کرد: اگر شائبه‌ای مطرح شود، تحمل نمی‌کنیم. تمام دست‌اندرکارانی که مشغول فعالیت در شعب هستند اجازه نمی‌دهند شائبه‌ای ایجاد و خدشه‌ای به انتخابات وارد شود.

وی در خصوص اقدامات دشمنان علیه انتخابات گفت: گروه‌های وهابی، سلفی، داعش و گروه‌های دیگر قصد اقدامات خرابکارانه داشتند و تهدیداتی را مخصوص انتخابات و استان ما مطرح کردند. عوامل داخلی مانند منافقین و سلطنت‌طلبان نیز تهدیداتی را مطرح کرده و دنبال خدشه به برگزاری انتخابات بودند، اما با تدابیر بسیار خوبی که انجام شد اجازه کوچک‌ترین مشکلی را ندادند و اگر هم موضوعی بود، بلافاصله برخورد شد و اجازه گسترش آن داده نشد.

پایان پیام/

کد خبر 1771398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha