تمدید ارسال اثر به جشنواره «خبرنگار حماسه آفرین ۲» تا ۲۲ تیرماه

متین از تمدید ارسال اثر به دومین جشنواره رسانه ای «خبرنگار حماسه آفرین» با محوریت حماسه آفرینی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا ۲۲ تیر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، الهام متین امروز (جمعه ۱۵ تیر) در ستاد خبری ستاد انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: جشنواره رسانه ای «خبرنگار حماسه آفرین» ۲با محوریت حماسه آفرینی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات، گلستان سرزمین برادری، انتخاب آگاهانه جهاد تبیین، امید و نشاط آفرینی و حماسه حضور رأی اولی ها از محورهای این جشنواره است.

وی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و نشریات الکترونیکی، رسانه های مکتوب و نشریات، صفحات و کانال های فضای مجازی و بخش ویژه: شهروند خبرنگار (محتوای مردمی) را از بخش های این جشنواره برشمرد.

متین با اشاره به قالب های این جشنواره، گفت: گزارش خبری، مصاحبه، مقاله، یادداشت، تیتر، عکس، پوستر، اینفوگرافی، موشن گرافی، تیزر و کلیپ، گزارش ویدئویی، محتوای صوتی و سوژه های ابتکاری و خلاقانه از قالب های این جشنواره است.

وی با بیان اینکه به ۱۰ نفر از برگزیدگان جشنواره جوایز نفیسی اهدا می شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا روز (جمعه ۲۲ تیر) مهلت دارند آثار خود را از طریق سامانه http://ostani.pressfestival.ir/  ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: تالار فخرالدین اسعدگرگانی نیز به عنوان شعبه اخذ رای میزبان اصحاب فرهنگ و هنر استان است.

کد خبر 1771407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha