هیچ نقطه جمعیتی خراسان جنوبی برای اخذ رای از قلم نیفتاده است

ناصری با اشاره به اینکه برای اخذ رای از مردم، هیچ نقطه تمرکزی جمعیتی از قلم نیفتاده است، گفت: مردم در حال خلق حماسه بی‌نظیر برای ثبات و قوام جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر ناصری امروز جمعه (۱۵ تیر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مقدمات لازم برای مشارکت مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به خوبی انجام شده تا مشکلی در روند انتخابات نداشته باشیم.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه ظرف چهار ماه گذشته به صورت بی سابقه، چهار انتخابات برگزار کردیم، گفت: هماهنگی برای اعزام خودروها و تامین زیرساخت مورد نیاز شعب و دست اندکاران و تمامی عوامل انتخابات از ماه‌ها قبل از انتخابات انجام شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی، استانی پهناور  بوده و نیازمند خورودی بیشتری است تا به نقاط صفر مرزی هم خودرو اعزام کنیم لذا همه دستگاه‌ها همکاری کردند که تاکنون این همکاری در خصوص پشتیبانی ها خوب بوده است.

وی با اشاره به همدلی و همراهی اعضا در کمیته پشتیبانی، گفت: کوچک‌ترین شائبه، کمبود و مشکلی در بحث پشتیبانی برای اعزام شعب به نقاط مختلف استان از جمله نقاط روستایی و صعب العبور نداشته ایم و  این مهم در حال انجام است.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه در انتخابات مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی، دور اول و دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری عوامل اجرایی مکرر آموزش‌ها را فرا گرفتند و هیچ ابهامی وجود نداشته و ندارد، گفت: درخصوص فناوری اطلاعات که بسیار قابل اهمیت بود قبل از انتخابات تمامی شعب به لحاظ آنتن دهی تست شدند و نواقص رفع شد.

ناصری افزود: با هماهنگی همه عوامل در همان ساعت اولیه انتخابات همه شعب اخذ رای استان راس ساعت ۸ فعال شدند و استعلامات گرفته شد.

وی تصریح کرد: برای اخذ رای افراد هیچ نقطه تمرکزی جمعیتی از قلم نیفتاده است و مردم در حال خلق حماسه بی‌نظیر برای ثبات و قوام جمهوری اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما بر خود تکلیف می‌دانیم تا صندوق‌های رای را به همه محل‌های جمعیتی اعزام کنیم تا هیچ فردی برای رای دهی بلاتکلیف نماند.

رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه باید همه امکانات رفاهی در شعب اخذ رای باشد تا مجریان انتخابات کار را به نحو احسن انجام دهند، گفت: همه مدیران درخصوص اقدامات عمرانی توجیه شده اند و مرتب از مسیرهای انتخاباتی بازدیدها انجام شده تا مشکلی در روند انتخابات و تاخیر ورود مردم به حوزه ها به وجود نیاید.

وی با اشاره به هوای گرم و فسادپذیری مواد غذایی و تامین وسایل سرمایشی در شعب اخذ رای گفت: با توجه به گرمی هوا، پخت غذا در شهرستان‌ها متمرکز شده است تا ارسال غذا به شعب در کمترین زمان انجام شود.

کد خبر 1771412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha