مشارکت ۵۲درصدی مازندران ها در انتخابات ریاست جمهوری

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ۵۲.۱۹درصد مردم مازندران در انتخابات مشارکت داشتند، گفت: مسعود پزشکیان با کسب ۶۶۷هزار و ۳۲۴رأی از مردم دیار علویان ۵۱.۴۳درصد آرای مازندرانی ها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی -رئیس ستاد انتخابات استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک به دکتر مسعود پزشکیان نهمین رئیس جمهور ایران اسلامی و قدردانی از مردم فهیم دیارعلویان برای حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز آنها جهت خلق حماسه در پای صندوق های رأی انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: قدردان همراهی صداوسیما و اصحاب خبر و رسانه برای اطلاع رسانی به موقع اخبار انتخابات و آگاهی بخشی به جامعه برای مشارکت حداکثری در این حماسه سیاسی هستیم.

وی ضمن قدردانی از هیات های نظارت استان و شهرستان، عوامل اجرایی انتخابات، هیات های اجرایی شهرستان ها(فرمانداران و بخشداران)، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین محترم ستاد انتخابات نامزدهای استانی و شهرستانی و تمامی افراد و مجموعه هایی که به برگزاری انتخابات در استان کمک کردند، افزود: ۲میلیون و ۴۸۸هزار و۸۷۸نفر از مردم مازندران واجد شرایط رأی دادن بوده اند.

عزیززاده گرجی بیان کرد: از مجموع آرای ماخوذه یعنی یک میلیون و ۲۹۷هزار و ۶۳۴رأی در استان دکتر مسعود پزشکیان با ۶۶۷هزار و ۳۲۴رأی یعنی ۵۱.۴۳درصد و سعید جلیلی با ۶۰۱هزار و ۱۸۵رأی یعنی ۴۶.۳۳درصد توانستند نظر و رأی مردم مازندران را کسب نمایند.

وی با بیان اینکه ۵۲.۱۹درصد مردم مازندران در انتخابات مشارکت داشتند، افزود: میزان مشارکت مردم این خطه ازشمال کشور بیش از میانگین مشارکت کشور بوده است.

کد خبر 1771554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha