زائران امسال با شعار «کربلا طریق الاقصی» به پیاده‌روی اربعین می‌روند

علوی اردکانی گفت: اربعینیان امسال در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه با شعار«کربلا طریق الاقصی» به پیاده‌روی اربعین می‌روند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، سید مجتبی علوی اردکانی، در نشست فعالان و موکب داران اربعین حسینی(ع) استان فارس از خدمات خوب ارائه شده توسط موکب داران و خادمان زائران استان فارس در ایام اربعین سال گذشته که موجبات تقدیر و تحسین زائران مسئولان ارشد کشوری از جمله وزیر کشور را فراهم کرد و باعث کسب رتبه برتر و عالی توسط ستاد اربعین استان فارس در سطح کشور شد قدردانی کرد.

وی افزود: ان شاءالله تلاش میکنیم با برنامه ریزی دقیق و منظم در ستاد اربعین استان این روند مطلوب خدمات رسانی در اربعین امسال نیز ادامه داشته باشد.

عضو شورای فرهنگی استانداری فارس بیان کرد: در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه اربعینیان امسال با شعار"کربلا طریق الاقصی" به پیاده روی اربعین می روند.

مدیرکل فرهنگی و زیارت استانداری از جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فارس و دبیر آن به سبب همه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی که در مناسبت های مختلف انجام می دهند و همچنین میزبانی این همایش سپاسگزاری و قدردانی کرد.

وی در پایان ضمن تشکر از همه دستگاهها، نهادها و اداراتی که حمایت های لازم را جهت تسهیل امور موکب داران و زائران  در ایام اربعین انجام می دهند، گفت: تمامی امورات موکب ها و خدمات دهی به زائران توسط خادمان زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به صورت مردمی و عاشقانه صورت می گیرد و همه هزینه ها و مخارج مواکب نیز توسط موکب داران و مردم عاشق و علاقمند به اهل بیت(ع) و حضرت سیدالشهداء(ع) پرداخت می شود.

کد خبر 1771568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha