رقابت لوازم التحریر باکیفیت ایرانی با چینی

نائب رئیس اتحادیه کتاب و نوشت افزار مشهد گفت: ایران در تولید کالای تحریر کاملا خودکفا است و می تواند به راحتی نیاز شهروندان را تامین کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حمید مخلصی در همایش و جشنواره عرضه لوازم تحریر آرما که صبح امروز شنبه ۱۶ تیرماه در مشهد برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت ها در کشور به گونه ای است که نیاز نوشت افزار فقط بخاطر حفظ رقابت و با رعایت کیفیت و مقدار کم وارد شود.

وی یادآور شد: در حالی که ایران در تولید انواع نوشت افزار و مداد و خودکار از بسیاری کشورها، موفق تر و کارآمدتر است، برخی از مردم در مراجعه به فروشگاه ها کالای خارجی سفارش می دهند.
مخلصی بازار واردات ایران را تحت تاثیر کالاهای ساخت چین اعلام کرد و تاکید نمود: محصولات ایرانی بسیار با کیفیت تر از انواع چینی آن است.

رقابت لوازم التحریر باکیفیت ایرانی با چینی

معاون اتحادیه نوشت افزار در عین حال از همکاران خود خواست، در زمان طراحی تولیدات، مولفه کودک پسندی کالا را مدنظر قرار دهند تا با استقبال بیشتری مواجه شوند.

مخلصی در ادامه از عزم دولت برای برخورد قاطع با لوازم التحریر قاچاق خبر داد و تصریح کرد: امسال هر کالای فاقد شناسه، در مغازه ها توقیف می شود، اگر همکاران در زمان تهیه کالا دقت نکنند، جریمه و ضرر آنها قطعی است.

وی با اشاره به استفاده برخی تولیدکنندگان از نشان خارجی در کالای ایرانی، دلیل این اقدام نادرست را اشتهای مشتری نسبت به کالای خارجی دانست که باید بتدریج فرهنگ سازی شود.

اهمیت تولید ملی در لوازم التحریر 

محمدعلی محمدزاده، مدیر عامل شرکت آما تحریر الماس تابان نیز در این مراسم از تولید کنندگان داخلی خواست در تولید لوازم التحریر حتما تنوع، زیبایی، جذابیت، بسته بندی و کیفیت را رعایت کنند تا مشتری دنبال کالای خارجی نرود.

وی گفت: وقتی از تولید ملی حرف میزنیم باید از یک کالای با کیفیت قابل رقابت و مشتری پسند، دفاع کنیم به همین دلیل قبول ندارم در عین عرضه کالاهای بدون تنوع، خواستار عدم مراجعه مردم به سمت تولید خارجی باشیم.

رقابت لوازم التحریر باکیفیت ایرانی با چینی

وی با تشریح جزییات کار این شرکت در طراحی و مدیریت سامانه پررونق آما تحریر و فروش ارزان و با کیفیت در این سامانه، یاد آورشد: فروش اینترنتی شرکت در تمام ایران مخاطب دارد و بسیار خوشنام است.

محمدزاده گرایش شرکت به سمت عرضه برندهای جدید را مورد اشاره قرار داد و اعلام کرد: بازار مصرف بزودی طرح های جدید آما تحریر را در ویترین فروشگاه ها مشاهده خواهد کرد.

وی جهت گیری به سمت کار آفرینی و استفاده از ایده جوانان خلاق برای تولید نوشت افزار را نیاز بازار رقابتی ایران دانست.

پایان پیام/

کد خبر 1771569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha