امروز جنگ رفاقت برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:بعد از انتخابات جنگ، جنگ رقابت نیست بلکه جنگ رفاقت برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و تبریک به رئیس جمهور منتخب، گفت: از حضور پرشور مردم سراسر کشور در انتخابات تقدیر و تشکر می کنیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رئیس جمهور کشور جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان آرزوی موفقیت و توفیق داریم و امیدواریم ایشان با به کارگیری عناصر شایسته، لایق، مدیر، مدبر، دلسوز، وظیفه شناس، پاسدار خون شهدا، پاسدار خط امامت و ولایت بتوانند وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.  

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه افزود: بعد از انتخابات جنگ، جنگ رقابت نیست بلکه جنگ رفاقت است برای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی. همه ستادها، ارگان ها و آحاد مردم باید برای پیشرفت کشور با هم همکاری کنند و از تبلیغات سوء علیه همدیگر و جنگ روانی پرهیز کنند.

این مقام ارشد استان بیان کرد: همه با برادری در سایه هدایت های رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و قانون اساسی و سیاست های برنامه هفتم و وحدت ملی بتوانیم مشکلات جامعه به خصوص مشکلات مردم را برطرف کنیم.

 عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: مشکلات اقتصادی مردم از همه چیز مهم تر است و باید برطرف شود.

وی با تاکید بر اینکه پول ملی قدرت ملی و عزت ما است که باید آن را حفظ کنیم، اظهارداشت: باید از کسری بودجه و تورم بیشتر در جامعه جلوگیری شود.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: از اساسی ترین کارها، ثبات قیمت ها، آرامش عمومی، اعتماد عمومی و تلاش همه جانبه است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک اضافه کرد: از همه دست اندرکاران و کسانی که در انتخابات حضور داشتند، رای دادند، زحمت کشیدند، سپاسگزار هستیم. از خداوند متعال طول عمر با برکت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، عزت و سربلندی برای ملت شریف و پیروزی جبهه مقاومت را مسئلت می نماییم.

کد خبر 1771573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha