کانون های مساجد جنوب کرمان برای فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات پای کار آمدند

جعفر نیک نفس گفت: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ظرفیت طرح مسجد کانون نشاط با برقراری ارتباط با والدین شرکت کنندگان در این طرح اوقات فراغت به صورت چهره به چهره دیدار کرده و از آنها برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: مسجد یکی از نهادهای اجتماعی موثر و فعال در فراهم کردن زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان با بیان اینکه شروع نهضت انقلاب اسلامی از مسجد بود، ابراز کرد: یکی از عوامل بسیار موثر در پیروزی انقلاب اسلامی، مسجد است.
وی خاطرنشان کرد: مساجد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز مرکز بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی چه در سطح روستاها، شهرها و کلان شهرها هستند و یکی از فعالیت های بسیار مهم اجتماعی، انتخابات است و مسجد نقش کلیدی در حضور حداکثری مردم در این امر مهم سیاسی و اجتماعی دارد.
نیک نفس تصریح کرد: با توجه به حضور اقشار مختلف جامعه در مسجد، این مکان مقدس و معنوی یکی از جایگاه‌ های بسیار مهم در زمینه تبیین و روشنگری و زمینه ساز حضور رای اولی ها در انتخابات است.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: ارکان مختلف و متولیان امور فرهنگی مساجد اعم از مدیر کانون های فرهنگی و هنری، امام جماعت، مسئول پایگاه بسیج، هیئت امنا و سایر فعالان فرهنگی در امور مساجد می توانند نقش کلیدی در حضور حداکثری مردم به خصوص جوانان در انتخابات داشته باشند.
وی عنوان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز همواره مساجد در روند اجرایی انتخابات یکی از شعب اخذ رای مردم بوده اند.
نیک نفس تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات با تدبیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور قرارگاه نهضت مشارکت ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در لبیک به ندای مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، شکل گرفت.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در جنوب کرمان نیز ذیل این قرارگاه برای فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد صورت گرفت تبلیغ چهره به چهره در مساجد شهری و روستایی، تولید و انتشار محتوا در فضای مجازی صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این مهم به منظور تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت افزایش مشارکت مردم صورت گرفت.

نیک نفس عنوان کرد: تعدادی از کانون های فرهنگی هنری مساجد با استفاده از ظرفیت طرح مسجد کانون نشاط با برقراری ارتباط با والدین شرکت کنندگان در این طرح اوقات فراغت به صورت چهره به چهره دیدار کرده و از آنها برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

کد خبر 1771598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha