برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدالرضا در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق از برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهد الرضا در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) خبر دار.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین محمد عدیده رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش، هدف از برگزاری این دوره را ترویج معارف قرآن کریم و اهل بیت علیه السلام دانست و گفت: تربیت مربیان قرآنی متخصص، آشنایی با سیره معصومین (ع)، روش‌ های تدریس قرآن به کودکان و روانشناسی کودک از دیگر اهداف برگزاری این دوره می باشد.

برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدالرضا در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

وی افزود: در این دوره تعداد ۲۰ نفر از فرزندان دختر بالای ۱۸ سال و همسران کارکنان منطقه حضور دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عدیده تصریح کرد: این دوره به همت مرکز قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور و با همکاری آستان قدس رضوی و با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

برگزاری اولین دوره تربیت مربی مهدالرضا در منطقه پدافند هوایی شمال شرق

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) با اشاره به فعالیت های کثیر فرهنگی در حوزه خانواده های منطقه، خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش در سال‌ های اخیر، با ابتکار عمل در برگزاری برنامه‌ های متنوع فرهنگی و قرآنی، بعنوان یکی از قطب‌ های فعال در این زمینه در میان یگان‌ های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران شناخته شده است.

در پایان دوره، به شرکت کنندگان از طرف آستان قدس رضوی گواهینامه معتبر مربی گری اعطا می‌شود.

پایان پیام/

کد خبر 1771602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha