پویش اطعام و احسان حسینی در گیلان اجرا می‌شود

جلالی پور با بیان اینکه همزمان با ایام محرم و صفر، پویش اطعام و احسان حسینی با محوریت مراکز نیکوکاری در گیلان اجرا می‌شود گفت: این طرح با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، سیدمجتبی جلالی پور_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان در جمع خبرنگاران از اجرای پویش اطعام و احسان حسینی خبرداد و گفت: این پویش امسال با تولیت مراکز نیکوکاری در ماه‌های محرم و صفر اجرا می شود.

وی افزود: این پویش کمیته امداد، با بهره گیری از بسیج حداکثری ظرفیت های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیأت های مذهبی، مساجد و حسینیه ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل های مردمی اجرا می شود.

جلالی پور طی گزارشی اعلام کرد: سال گذشته حدود ۳۶۴ هزار پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۳۶ میلیارد تومان طبخ و بین نیازمندان توزیع شد.

وی اجرای این طرح را با محوریت توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته بیش از ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

جلالی پور ضمن تقدیر از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری، گفت: مردم خیّر گیلان می توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملّی واریز نمایند و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

کد خبر 1771793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha