برگزاری کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه مجازی با استاندارد سئو

اردشیری گفت: کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه فضای مجازی با استاندارد سئو ویژه ۲۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه خواهران در مازندران در حال برگزاری است.

فاطمه اردشیری- معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران مازندران در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، از برگزاری کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه فضای مجازی با استاندارد سئو با همکاری جمعی از مدارس علمیه این استان و با حضور استاد محمد نصاری، رئیس اداره تعاملات و ارتباطات پژوهشی خبر داد و اظهار کرد: معاونان پژوهش مدارس استان، طلاب استعدادهای برتر، اساتید و طلاب پژوهشگر مخاطب این دوره آموزشی هستند.

وی گفت: با توجه به ضرورت جهاد تبیین و طبق بیانات رهبر انقلاب در ضرورت مدیریت فضای مجازی، طلاب باید همچون چراغی در راه تبیین قدم بردارند و محتوایی با حقیقت و صحت تولید کنند.
اردشیری، افزایش توان علمی-مهارتی معاونان پژوهش مدارس استان، طلاب استعدادهای برتر، اساتید و طلاب پژوهشگر، اهتمام به گسترش فرهنگ پژوهش و نهادینه سازی تولید علم در فضای مجازی را مهمترین اهداف برگزاری این کارگاه اعلام کرد و افزود: این کارگاه روزهای ۱۷ و ۱۸ تیرماه جاری با حضور ۲۰۰طلبه خواهر برگزار می شود.

برگزاری کارگاه پژوهشی تولید مقالات کوتاه مجازی با استاندارد سئو

وی با اشاره به ضرورت تولید محتوا بیان کرد: رسالت حوزه علمیه خواهران، تمدن سازی است و این امر در این برهه زمانی با تولید محتوا در فضای مجازی طبق مخاطب امکان پذیر است، لذا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رسالت طلاب خواهر، این امر لازم و ضروری است.
اردشیری افزود: در این دوره ویژگی‌های مقاله حقیقی و مجازی و فرق بین این دو بیان شده و مباحث  در سه بخش چیستی، چرایی و استانداردهای   seo مطرح شد.
وی تاکید کرد: مقالات فضای مجازی دارای استاندارد seo  موجب دیده شدن آموزه های صحیح و درست سبک زندگی اسلامی خواهد شد، چیزی در حال حاضر با خلأ جدی آن در فضای مجازی مواجه هستیم.

کد خبر 1771848

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha