پرداخت بیش از یک میلیارد تومان صدقه در بهشهر

جلالی با بیان اینکه بهشهری های روزانه ۸۰۰تومان صدقه می دهند، گفت:مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری یک میلیارد و سیصد میلیون  تومان صدقه پرداخت کردند.

محمدتقی جلالی -رئیس کمیته امدادبهشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه هفت هزار و ۵۰۰ خانوار در این شهرستان از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند و معتقدیم بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی مردم نوع دوست و خیرین محقق می شود، اظهار کرد: صدقات جمع آوری شده در سرفصل‌های درمان، جهیزیه، معیشت، مسکن، فرهنگی در همین شهرستان برای نیازمندان هزینه می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم نوع دوست و نیکوکار این شهرستان در سه ماهه اول سال جاری یک میلیارد و سیصد میلیون  تومان صدقه پرداخت کردند، افزود: بطور متوسط هر مشترک صدقات بهشهری، بصورت روزانه ۸۰۰ تومان صدقه پرداخت می‌نماید که بالاتر از میانگین کشوری است.

جلالی گفت: مردم نیک اندیش و خیر اشرف البلاد بهشهر، در پرداخت صدقه روزانه و  مقایسه سه ماه اول سال جاری نسبت به  سه ماهه اول سال گذشته با رشد ۸۳ درصدی بوده که رتبه اول پرداخت صدقه درسطح استان را نشان می دهد.
 وی با بیان اینکه در شهرستان بهشهر بیش از ۱۸ هزار صندوق اعم از خانگی، اماکن  و  معابر وجود دارد، تصریح کرد: مردم متدین و نیکوکار این شهرستان علاوه بر پرداخت صدقه از طریق سنتی با استفاده از روش‌های جدید و نوین مانند تلفن همراه و ussd میتوانند صدقه خود را پرداخت نمایند.

جلالی یادآورشد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰مشترک  بهشهری از  روش‌های نوین در پرداخت صدقات  استفاده می‌نمایند و ما را در خدمت رسانی سریع‌تر به نیازمندان کمک می‌کنند.

کد خبر 1771851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha