همایش شیرخوارگان حسینی در روستای چشمه‌پهن برگزار می‌شود

عباسی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در روستای چشمه پهن خبر داد.

زهره عباسی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: تبیین سیره و منش اباعبدالله الحسین علیه السلام در جامعه امری ضروری است.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای چشمه پهن، افزود: این مهم باید از دوران کودکی در بین افراد نهادینه شود و ایام محرم و صفر فرصت مناسبی برای این مهم می باشد.

وی با بیان اینکه پدر و مادری که نگران تربیت فرزند خود هستید، آنها را بیمه سیدالشهدا می کنند، اظهار داشت: مراسم اباعبدالله سراسر نور است و والدین قلب فرزند خود را در این فضاها نورانی می کنند.

این بانوی فعال فرهنگی امام حسین (ع) را کشتی نجات دانست و بیان کرد: در این اوضاع گناه آلود و انحرافی، باید با حضور در مراسم عزاداری و برنامه های فرهنگی و مذهبی فرزندان خود را داخل کشتی نجات کنیم.  

عباسی برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی را از برنامه های کانون شهدا دانست ‌ اظهار داشت: شرکت کنندگان در این برنامه از بیانات حجت الاسلام سجادی و مداحی کربلایی ابوالفضل حاصلی بهره‌مند می شوند.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای چشمه پهن اضافه کرد: این مراسم جمعه۲۲تیرماه ساعت۱۰صبح در  حسینیه ی امام علی علیه السلام روستای چشمه برگزار می شود.

کد خبر 1771924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha