توزیع ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در اصفهان

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در طی یک سال گذشته ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در بین متقاضیان دهک های یک تا پنج این استان توزیع شد.

«کریم زارع» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اشتغال زایی و رشد تولید اظهارداشت: در طی یک سال گذشته ۱۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در قالب بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ پرونده به واجدین شرایط دهک های یک تا پنج استان اصفهان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به توزیع اعتبارات توسط بانک ها افزود: پرونده متقاضیان طی یک سال گذشته تشکیل و بخشی از آن امسال توسط بانک ها توزیع شد و افراد توانست فرصت های شغلی برای خود ایجاد کنند.

وی ادامه داد: تشکیل پرونده‌های اشتغال زایی در کمیته امداد انجام شده و افراد پس از انجام فرآیند قانونی تسهیلات خود را در بانک‌های عامل دریافت کردند.

زارع با بیان اینکه متقاضیان باید تاکنون از چنین تسهیلاتی استفاده نکرده باشند، خاطرنشان‌کرد: بهره‌گیری از تسهیلات بانکی قرض الحسنه به منظور اشتغال‌زایی و کسب درآمد است که مددجویان کمیته امداد نیز از آن بهره مند شدند.

وی ارائه تسهیلات بانکی به مددجویان کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی را فرصتی برای اشتغال زایی و کاهش وابستگی آنان دانست و تصریح کرد: این اقدام علاوه بر خودکفایی و عزت نفس آنان به رشد تولید و درآمدزایی نیز کمک کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان اضافه کرد: بخشی از این پرونده های اشتغال زایی علاوه بر ایجاد شغل برای سرپرست خانواده برای تعدادی از دیگر افراد نیز شغل و کسب و کار به ایجاد می کند.

کد خبر 1771933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha