اعزام ۷۵۰ مبلغ دینی در ماه محرم به روستاهای چهارمحال‌وبختیاری

حجت‌الاسلام کاظمی از اعزام ۷۵۰ مبلغ به مناسبت ماه محرم برای تبلیغ احکام دینی به روستاهای استان خبر داد.

حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: این مبلغان در کنار تبلیغ دین و برگزاری مراسمات مذهبی و روضه، به تبیین محتوایی پیام عاشورا و محرم نیز می‌پردازند.

وی برپایی حسینیه‌های کودک و هیئت‌های دختران را از برنامه‌های برجسته استان در ماه محرم امسال عنوان کرد و افزود: حسینیه‌های کودک تنها ویژه کودکان است و این‌گونه نیست که در کنار حسینیه بزرگسالان ایجاد شده باشد بلکه به‌صورت مجزا و مستقل فعالیت دارد.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: هیئت‌های دخترانه نیز به‌صورت محدود در استان فعال شده و امید می‌رود آن را به‌تمامی نقاط استان گسترش دهیم.

حجت‌الاسلام کاظمی با بیان اینکه برای امسال محرم برنامه تبیینی با عنوان خط گفتمان مقاومت در استان پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: محتوای این برنامه تبیین تدوین و در اختیار مبلغین گذاشته شده است.

وی همچنین با اشاره به ساماندهی هیئت‌های مذهبی در استان، افزود: هرچند جشن بزرگ غدیر با حضور خودجوش و مردمی هیئت‌های مذهبی برگزار شد اما این موضوع خللی در آمادگی هیئت‌های مذهبی برای ماه محرم ایجاد نکرده است و آیین‌های این ماه با شور و نشاط خاصی از سوی این هیئت‌ها در حال برگزاری است. 

کد خبر 1772043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha