راه اندازی هیات عزاداری کودک و نوجوان در کانون سجادیه آمل

احمدی با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی برای بیان مفاهیم دینی نظیر واقعه عاشورا، گفت: امسال برای نخستین بار هیات ویزه کودکان و نوجوانان در رده سنی ۷-۱۵ سال در این مسجد راه اندازی شد.

محمدباقر احمدی-مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری سجادیه مسجد امام سجاد(علیه السلام) آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری محرم حسینی به ابتکار بچه های مسجد امام سجاد(ع) برای اقامه عزای حسینی در دهه اول محرم اشاره و اظهار کرد: امسال برای نخستین بار هیات ویزه کودکان و نوجوانان در رده سنی ۷-۱۵ سال در این مسجد راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در این هیات تلاش داریم درس ها و عبرت های عاشورا مطابق با میزان درک و فهم این نسل بیان و تبیین شود، افزود: معتقدیم مباحث دینی به نحوی باید بیان شود که برای بچه ها مفید باشد.

احمدی با اشاره به اهمیت مخاطب شناسی برای بیان مفاهیم دینی نظیر واقعه عاشورا، گفت: معارف حسینی باید از کودکی به درستی برای آینده سازان کشور تشریح شود.

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان در مسجد امام سجاد (ع) پای کار مجالس روضه و سینه زنی حضرت سیدالشهدا(ع) هستند، خاطرنشان شد: در این هیات حوادث عاشورا و مصیبت های وارده به اهل بیت(علیهم السلام) متناسب با ذهن مخاطب ارائه می شود.

کد خبر 1772051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha