۱۷ هزار دانشجو از دانشگاه قرآن اصفهان فارغ التحصیل شده‌اند

رئیس هیات موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان گفت: در مدت ۳۰ سال گذشته ۱۷ هزار دانشجو از دانشگاه قرآن اصفهان فارغ التحصیل شده‌اند.

«محمدرضا دیانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به دستاوردها و نقش دانگاه قرآن و عترت در جامعه اظهارداشت: ۳۰ سال پیش دانشگاه معارف قرآن و عترت در اصفهان راه اندازی شده که ۱۷ هزار نفر در این مرکز علمی تحصیل کرده و فارغ التحصیل شده اند.

رئیس هیات موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان با بیان اینکه تربیت این تعداد معلم قرآن سهم موثری در تامین نیاز جامعه داشته است، افزود: تبادل اطلاعات و تعاملات بین فارغ تحصیلان و دانشگاه برای تامین نیازهای روز جامعه نیاز است.

وی ادامه داد: تحولات اجتماعی گستردگی زیادی در دهه های اخیر داشته که باید متناسب با آن برنامه ارائه و مورد توجه قرار گیرد.

دیانی با اشاره به اینکه تولید محتوا مناسب و اجرای برنامه های هدفمند لازم است، تصریح کرد: متناسب با نیاز امروز جامعه باید کار شود و تحولات و دگرگونی‌ها در تصمیم‌سازی دخیل شود.

وی جذابیت و نوگرایی در تصمیم‌سازی را مهم خواند و اذعان داشت: برای رفع مشکلات اجتماعی و همسو با تحولات جامعه باید تفکر نو و ایده های جدید عرضه شود تا آنگاه به واسطه آن امکان پیشرفت و تعالی انسان فراهم شده و افراد جذب امور دینی و قرآنی شوند.

رئیس هیات موسس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) اصفهان با بیان اینکه در فعالیت‌ها باید آینده‌گری و صداقت در عمل مورد توجه قرارگیرد، خاطرنشان ساخت: صداقت در نیت اجر و پاداش دنیایی و آخرتی دارد و علاوه بر آن برکت در کار را به همراه خواهد داشت.

کد خبر 1772099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha