پنج‌شنبه‌های خراسان جنوبی تا نیمه شهریور ماه تعطیل شد

عباس زاده گفت: با توجه به گرمای شدید هوا ومصرف زیاد برق، دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به جزو واحدهای خدمات رسان، پامدادی و عملیاتی پنج شنبه های هر هفته تا نیمه شهریور تعطیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی،  علیرضا عباس زاده امروز (۱۹ تیر) در جلسه ستاد مدیریت مصرف انرژی اظهار داشت:  بر اساس درخواست شرکت برق جلسه اضطراری ستاد مدیریت مصرف انرژی در استان برگزار شد. 

عباس زاده با اشاره به گزارش های ناپایداری برق در کشور و استان، گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی و با توجه به تداوم گرمای شدید هوا و گرد و غبار  مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی در روزهای پنج شنبه تا نیمه شهریور  امسال تعطیل شود. 

به گفته وی، شرایط استان ما مشابه استان های قم،  یزد و خوزستان است که در این استان ها هم یک روز در هفته تعطیل شده است. 

معاون هماهنکی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: پنجشنبه های استان از (۲۱ تیر) تا نیمه شهریور تعطیل می شوند، این مهم شامل همه دستگاه های اجرایی به جزو واحدهای خدمت رسان،  امدادی و عملیاتی می شود. 

عباس زادت در پایان  از تمامی دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به تنظیم دمای آسایش از  ۲۴ تا ۲۶ درجه و استفاده از روشنایی طبیعی و راه اندازی مولد دیزیلی از ساعت ۱۰ صبح تا پایان وقت اداری در راستای مدیریت مصرف برق اقدام کنند تا انرژی برق در استان و کشور پایدار شود.

کد خبر 1772101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha