بازدید از مجتمع‌های بین راهی در اوج سفرهای زائران اربعین تشدید می‌شود 

اسماعیلی به تشدید بازدیدهای ویژه از  مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در اوج سفرهای زائرین اربعین تاکید کرد و گفت: مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان ملزوم به نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و تأمین دیگر ملزومات داخل مجتمع‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جلسه هماهنگی خدمت به زائران اربعین گفت: خدمات قابل ارائه به زائرین باید به نحو مطلوب صورت گیرد.


وی در ادامه اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی و ارتقا و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی در پایانه‌های مسافربری استان به زائران نیز در کنار اقدامات تکمیلی دیگر از جمله برنامه‌های بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است که با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری می‌شود.


اسماعیلی بازدیدهای ویژه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در اوج سفرهای زائرین اربعین را لازم دانست و گفت: در این خصوص به تمامی مالکان مجتمع‌های خدماتی رفاهی استان لزوم نظافت کامل نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و تأمین دیگر ملزومات داخل مجتمع‌ها ابلاغ و مورد تاکید قرار گرفته است.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان خاطرنشان کرد: تجارب ارزنده‌ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان، شهرداری و پلیس راهور در سال ‌های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو نیز مورد استفاده قرار گیرد.


این مقام مسئول به قرار گرفتن استان در مسیر تردد ناوگان و خیل عظیم زائرین نسبت به برپایی موکب‌ها و پذیرایی از زائران در مجتمع‌ها تاکید کرد و افزود: بخصوص در محورهای پرتردد، زنجان_ بیجار، خدابنده به همدان و آزادراه زنجان_تبریز نسبت به برپایی موکب‌ها اقدام شود و تشدید نظارت‌ها از طریق افزایش گشت‌های مشترک با پلیس‌راه و استقرار تیم‌های امدادی و راهداری در نقاط پرتصادف، پایش و کنترل عملکرد ناوگان از طریق سامانه سپهتن انجام خواهد شد.


وی همچنین تصریح کرد: حمایت از موکب و پویش‌های مردمی در راستای ارتقا ایمنی و کاهش تصادفات، برخورد با تخلفات حادثه‌ساز رانندگان، پیش‌بینی و انجام تمهیدات لازم برای تامین سوخت ناوگان از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.


اسماعیلی عنوان کرد: بی‌توجهی به موارد فنی و ایمنی ناوگان قبل از سفر مانند سیستم ایمنی می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را وارد کند لذا نقش مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل در افزایش ایمنی ناوگان نیز بسیار قابل توجه است که باید حس مسئولیت‌پذیری و نظارت آنان بیش از پیش ارتقا یابد.

کد خبر 1772137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha