دستورالعمل ایمنی حسینیه‌ها و تکایا ابلاغ شد

سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران، از ابلاغ دستورالعمل ایمنی برای مساجد، حسینیه‌ها و تکایا به شهرداران مناطق ۲۲ گانه شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، سجاد موسوی، سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران در این‌باره گفت: با فرا رسیدن ماه محرم و آغاز ایام عزاداری سالار شهیدان حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) دستورالعمل ایمنی را برای ارتقاء ایمنی حسینه‌ها، تکایا و مساجد به مناطق ۲۲گانه شهر تهران ابلاغ کردیم و آنان موظف به اجرای پروتکل‌ها و موارد مطرح شده در آن هستند.

سرپرست دبیرخانه HSE شهرداری تهران که در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مستقر است، اعلام کرد: همزمان با آغاز ماه محرم و به مناسبت عزاداری سید و سالار شهیدان (ع) و برپایی موکب و تکایای عزاداری در سطح شهر تهران، به دلیل اهمیت رعایت مسائل سلامت، ایمنی و محیط زیست و پیشگیری از خطرات بالقوه و آسیب رسان به شهروندان، دبیرخانهHSE شهرداری تهران دستورالعمل سلامت، ایمنی، و محیط زیست (HSE) مساجد، هیات و تکایا را به مناطق ۲۲گانه ابلاغ و اقدام به اجرا نمود.

وی افزود: بر این اساس اماکن مذکور توسط ادارات HSE مناطق ۲۲گانه مورد بازرسی قرار می‌گیرند و به تبع آن‌ عدم انطباق‌های احتمالی و خطرات کنترل نشده شناسایی شده و نسبت به رفع آن‌ها اقدام می‌شود.

موسوی گفت: همچنین ناظران دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE مناطق به صورت مستمر در طول ایام سوگواری از طریق بازدید میدانی بر حسن اجرای بازرسی‌های ادارات HSE نظارت خواهند داشت.

کد خبر 1772163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha