۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در خراسان جنوبی تدوین شد

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، فاطمه بصیری پور امروز چهارشنبه (۲۰ تیر) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: رده های بسیج خواهران استان به عنوان پیشرانان تحولات فرهنگی و اجتماعی در جامعه اند که سیاست گذاری و برنامه ریزی در ترویج حجاب و عفاف در جامعه از جمله راهبردهای این تشکیلات است.


وی از تدوین ۵۶ عنوان برنامه با رویکرد تعالی بنیان خانواده و هویت زن مسلمان در استان خبر داد.

مسئول بسیج جامعه زنان خراسان جنوبی برگزاری اجتماع مدافعان حریم خانواده در مراکز شهرستان ها و تبیین جایگاه زینبی بانوان در مکتب سیدالشهدا را از جمله برنامه های شاخص رده های بسیج خواهران استان با مشارکت دستگاه های اجرایی برشمرد.


وی افزود: برگزاری همایش بانوان زینبی در مراکز شهرستان ها، همایش هویت زن مسلمان، تبیین و روایتگری قیام گوهر شاد در پاتوق های گفتگو دخترانه و کافه گفتگو ها، برپایی نمایشگاه ریحانه توانمندی های هنری و فرهنگی دختران استان از جمله برنامه های بسیج خواهران در هفته حجاب و عفاف است.


بصیری پور از برگزاری دوره توانمندسازی آمرین به معروف با رویکرد ایجابی، نشست های تخصصی زیست عفیفانه، کنشگری فضای مجازی، پرده خوانی و خطبه خوانی، موکب های خیمه زینبی با دوخت چادر رایگان  و تجلیل از الگوهای برتر حجاب و عفاف طی هفته حجاب و عفاف در استان خبر داد.


وی به بیان نقش آفرینی موثر حوزه های مقاومت بسیج خواهران در تدوین برنامه های محله محور چهره به چهره و مردمی در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف پرداخت و گفت: قرارگاه های تعالی زن و خانواده و حجاب و عفاف سپاه استان برنامه های نوین با چشم انداز تحقق سبک زندگی فاطمی دستور کار قرار داده است.

کد خبر 1772170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha