۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان گلستانی توزیع شد

غریب آبادی گفت: در سه ماهه نخست امسال پنج هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و کم برخوردار گلستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، قاسم غریب آبادی در جمع خبرنگاران در خصوص خدمات داوطلبانه هلال ‌احمر گفت: در سه ماهه نخست امسال و به همت خیرین و نیکوکاران پنج هزار بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد تومان بین خانواده های کم برخوردار استان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: در این مدت پزشکان و پیراپزشکان داوطلب هلال احمر گلستان نیز در قالب نذر خدمت به مناطق دور افتاده استان رفتند و به ۶۲۰ نفر از مردم روستاهای این مناطق خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

وی از امانت دادن تجهیزات پزشکی به یکصد و ۹۰ بیمار از سوی بانک امانات استان خبر داد و گفت: این بیماران تجهیزات پزشکی همچون؛ ویلچر، دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن، تخت بستری بیمار، تشک مواج، ساکشن، عصا و واکر را به امانت بردند.

غریب آبادی با اشاره به اهدای خون از سوی داوطلبان هلال احمر، افزود: در سه ماهه امسال در راستای حمایت ماندگار از بیماران، ۵۵۲ داوطلب هلال احمر ۲۵۰ هزار سی سی خون به بیماران اهدا کردند.

وی ادامه داد: در راستای پویش «مرهم زائر «که با هدف تأمین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی و دیگر طرح‌های سلامت‌ محور و بشردوستانه اجرا شده است، ۴۷۳ قلم دارو جمع آوری شد.

کد خبر 1772197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha