بیکاری جوانان آرامش خانواده ها را برهم می زند

عسکری گفت: بیکاری جوانان آرامش خانواده ها را بر هم می زند و نیاز است مسوولان در چهار چوب قانون برای رفع مشکل بیکاری و افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حسن عسکری فرماندار سنندج امروز چهارشنبه (۲۰ تیرماه) در جلسه کارگروه اشتغال شهر سنندج بر تمرکز ادارات و دستگاه های اجرایی استان برای کمک به رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه بیکاری جوانان آرامش خانواده‌ها را بر هم می‌زند، افزود: نیاز است مسوولان در چهار چوب قانون برای رفع مشکل بیکاری و افزایش رضایتمندی مردم تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: اشتغال امروز به دغدغه اصلی جامعه تبدیل شده و همه افراد و مسوولان باید در این زمینه سهم خود را ادا کنند.

فرماندار سنندج خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات بنیاد علوی ایجاد اشتغال در روستاها است و لازم است بخشداران برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به حاشیه شهرها بنیاد علوی را در تحقق اهدافش یاری دهند.

عسکری خاطرنشان کرد: بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان در زمینه آموزش و توانمندسازی افرادی که تسهیلات دریافت می‌کنند برنامه های مناسبی دارند از این رو دستگاه های اجرایی باید در صدور مجوزها بنیاد علوی را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه  ۳۷ میلیارد تومان اعتبار تسهیلات توسط دستگاه‌های مختلف در سال ۱۴۰۳، به بانک‌های عامل معرفی شدشد، اعلام کرد: تعهد شهرستان سنندج در سال جاری ایجاد  ۵ هزار و ۶۰ شغل است که ۲۰ درصد آن محقق شده است.

کد خبر 1772218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha