فرهنگ غدیر برای نسل نو تبیین شود

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به شبه افکنی وهابیت، سکولاریسم و تشیع افراطی بین نسل نو برلزوم تبیین فرهنگ غدیر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی- دبیر بنیاد بین المللی غدیر درمازندران در پیش اجلاسیه دومین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه با تاکید برآداب و سنن اجتماعی واقعه غدیر که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد، از رونمایی فراخوان این کنگره در محرم حسینی خبر داد و اظهار کرد: اواخر اسفند آخرین مهلت دریافت مقالات است.

وی با بیان اینکه داوری مقالات اردیبهشت ماه سال آینده انجام می شود، افزود: کنگره با معرفی مقالات منتخب دهه امامت و ولایت برگزار می شود.

حجت الاسلام ابراهیمی برلزوم درس آموزی از تاریخ تاکید کرد و گفت: شخصیت آسمانی به مانند امام علی(ع) توسط رسول خاتم حضرت محمد مصطفی(ص) به عنوان ولی و جانشین به جامعه معرفی میشود اما با وجود تفرقه بین امت اسلامی تا به امروز شاهد ظلم به امت اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه جریان برجسته وهابیت، سکولاریسم(دین از سیاست جدا) و تشیع افراطی، اندیشه های نسل نو را مورد هدف قرار داده اند، خاطرنشان شد: نسل نو دچار بحران معرفتی شده اند برای برون رفت افکار عمومی جامعه از تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی باید فرهنگ غدیر تبیین و تشریح شود.

حجت الاسلام ابراهیمی برلزوم اطلاع رسانی فراخوان دومین کنگره بین المللی راهکارهای گسترش فرهنگ غدیر و ترویج نهج‌البلاغه با تاکید برآداب و سنن اجتماعی واقعه غدیر در مراکز علمی و  دانشگاهی، مدارس علمیه و بین نسل نو تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ علوی و سیره عملی امیرالمومنین علی(ع) در مواجه با دشمنان اسلام برای نسل نو به درستی تبیین شود.

کد خبر 1772220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha