راه‌اندازی خط اتوبوسی مشهد به کربلا

رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با توجه به آغاز ماه محرم و در آستانۀ ایام اربعین حسینی (ع) خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف و کربلا راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، نصیر برادران صبح امروز چهارشنبه(۲۰تیرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با عنایت به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی و با هدف ارائه خدمات شایسته به زائران ایرانی و عراقی خط منظم مسافری در مسیر مشهد به نجف و کربلا با استفاده از ناوگان اتوبوسی و ون ایرانی و عراقی راه اندازی شد.

وی افزود: اولین سرویس منظم اتوبوسی در روز یکشنبه ۱۷ تیرماه اعزام شد و فروش اینترنتی بلیت توسط شرکت‌های حمل و نقل بین المللی مسافربری استان به ترتیب در سامانه‌های www.Safar۷۲۴.ir و www.Tarabari۷۲۴.com در نظر گرفته شده است.

 رئیس اداره ترانزیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته شده، هر هفته حداقل چهار سرویس اتوبوسی و ون به طور منظم، زائران را در مسیر مشهد به عراق از طریق مرز مهران جابجا می‌کنند.

وی گفت: هم اکنون در خراسان رضوی سه شرکت مسافربری دارای مجوز فعالیت و قرارداد معتبر با طرف عراقی برای ناوگان اتوبوسی و دو شرکت برای ناوگان ون مشغول فعالیت هستند.

برادران ابراز امیدواری کرد: با توجه به راه اندازی خط مشهد به عراق به صورت منظم و نیاز سنجی صورت گرفته در این خصوص، زائران گرامی می‌توانند با مراجعه به سامانه‌های اطلاع رسانی شده و رزرو بلیت برای سفری راحت در ایام محرم و اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی کنند.

پایان پیام/

کد خبر 1772243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha