برگزاری شانزده روز مراسم عزاداری محرم الحرام ۱۴۴۶ ویژه خواهران

کانون فرهنگی هنری مهدیه مسجد جامع نیم‌ور، شانزده روز مراسم عزاداری محرم الحرام ۱۴۴۶ ویژه خواهران را برگزار می کند.

اصغر عبدالهی، مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه مسجد جامع نیم ور محلات ضمن تسلیت ایام شهادت سید و سالار شهیدان به اهمیت تبیین سیره و منش حسینی، در جامعه تاکید کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانون  فرهنگی هنری مهدیه برنامه های مختلفی را برای این ایام ترتیب داده است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم عزاداری در این ایام از مهمترین برنامه ها است که با حضور گسترده اعضای کانون و اهالی برگزار می شود، افزود: برگزاری ویژه برنامه عزاداری برای بانوان از دیگر برنامه های ماه محرم است.

عبداللهی با بیان اینکه این ویژه برنامه با حضور  سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) برگزار می شود، ادامه داد: قرائت زیارات عاشورا و دعا خوانی از دیگر برنامه های این ایام است.

مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه به برگزاری مسابقه محرمی نیز اشاره کرد و اضافه کرد: در هر مراسم طرح سوالات از سخنرانی‌(مباحث معرفتی شناختی نهضت عاشورایی و...) انجام می شود و در پایان به شرکت کنندگان جوایز اهدا خواهد شد.

وی گفت: این مراسم از اول محرم به مدت۱۶ روز ، ساعت ۱۰ صبح با حضور بانوان محله به ویژه اعضای کانون در مهدیه مسجد جامع نیم‌ور برگزار و میزبان عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت است.

عبداللهی فروش پرچم در طرح‌های مختلف ویژه ماه محرم و همچنین گل‌های آپارتمانی (ویژه غرفه محصولات، متعلق به مهدیه مسجد را از برنامه های جنبی این ایام دانست و اظهار داشت: عایدی این فروش صرف مراسمات می‌گردد.

کد خبر 1772247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha