ثبت‌نام در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» تا پایان تیرماه ادامه دارد

حجت‌الاسلام حجت‌پناه گفت: مهلت ثبت کلاس‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم حجت‌پناه به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: مهلت ثبت کلاس‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در طرح ملی «مسجد کانون نشاط» تا پایان تیرماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال‌وبختیاری ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی، همدلی، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله با استفاده از ظرفیت‌های خودجوش و داوطلبانه مردمی از اهداف برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستان ۱۴۰۳ در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ابراز کرد: برای این منظور از ظرفیت‌های مردمی و فعالان اجتماعی محله محور و مسجد محور و با محوریت امام‌جماعت و همراهی هیئت‌امنای مسجد و ظرفیت سایر تشکل‌ها و دستگاه‌های مرتبط در استان استفاده می‌شود.

حجت‌الاسلام حجت‌پناه افزود: مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تا ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳ فرصت دارند تا کلاس‌های تابستانه کانون را در سامانه بچه‌های مسجد قسمت مدیریت کانون، ثبت برنامه‌های تابستان به نشان  bachehayemasjed.ir برای بهره‌مندی از حمایت‌های مادی و معنوی ثبت کنند.

وی بابیان اینکه تمامی اردوهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تحت پوشش بیمه اردویی هستند گفت: به این منظور بیمه مسئولیت مدنی اردویی در سامانه بچه‌های مسجد با تخفیف ۷۰ درصدی توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با شرکت بیمه‌ای معتبر فراهم شده است.

خاطرنشان می‌شود: تاکنون ۴۶۰ باب کانون فرهنگی هنری و ۳۳ باب کانون تخصصی خواهران در مساجد استان چهارمحال‌وبختیاری تاسیس شده که از این تعداد ۲۷۷ کانون در مساجد روستایی و عشایری و ۲۱۶ کانون فرهنگی در مساجد شهرها فعالیت می‌کنند.

کد خبر 1772281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha