ضرورت انتقال فداکاری‌های شهدا با زبان هنرمندانه به نسل جدید

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه هیج گاه یاد و خاطرات شهدا فراموش نخواهد شد، ‌گفت: ایثارگریهای و فداگاریهای شهدا با زبان نسل جدید و هنرمندانه به جوانها و نوجوانهای امروز انتقال داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار  خانواده شهید انصاری، نورانی و خیرخواه اظهار کرد: در آغاز شکل گیری انقلاب نیروهای مخلص همیشه کنار انقلاب بودند و شهید شدند.

نماینده ولی فقیه گیلان با بیان اینکه برای شکل گیری انقلاب و ماندگاری آن خون دلها خورده شد ه است گفت: انقلاب همه حوادث سخت را با حضور شخصیت های برجسته و مخلص توانست بحرانهای یکی پس از دیگری سپری کند.

وی با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم افزود: ایران در دوران ۸ سال دفاع مقدس در برابر ۳۰ کشور جهان ایستاد.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: دشمنان انقلاب و نظام امروز لایه درونی انقلاب را مورد هدف قرار داده اند اما موفق نخواهد شد.

وی به کشف حجاب در جامعه و توطئه های دشمنان اشاره کردو افزود: این بی حجابی ها شایسته جامعه اسلامی نیست،

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان ابنکه این بی حجاب ها قابل پذیرش نیست، و مقابله با این بی حجاب ها روحیه جمعی و ملی را می طلبد، گفت: باید یک حرکتی مناسب در مقابله با این پدیده شوم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه وحدت، همدلی و اخلاص و انسجام ملی، انقلاب را تاکنون ماندگارکرد، ‌ گفت: امروز باید نیروهای مخلص تربیت و تحویل جامعه شوند. ‌

آیت الله فلاحتی به ویژگی های شهید انصاری و نورانی پرداخت خاطر نشان کرد: اخلاص و مرید ولایت بودند از ویژگی های بارز این شهدا است، ‌انسانهای که برای رضای خدا خالصانه فعالیت کنند نامشان همیشه ماندگار خواهد بود. ‌

وی با تاکید بر اینکه هیج گاه یاد و خاطرات شهدا فراموش نخواهد شد، ‌گفت: ایثارگریهای و فداگاریهای شهدا با زبان نسل جدید و هنرمندانه به جوانها و نوجوانهای امروز انتقال داده شود.

در پایان این دیدار همسر شهید انصاری(استاندار شهید گیلان)   و دختر شهید خیر خواه(شهید خیر خواه بخشدار ماسال و شاندرمن) به بیان خاطراتی از این دو شهید بزرگوار پرداختند.

کد خبر 1772291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha