چایخانه حضرت رضا (ع) با هدف پراکنده کردن عطر و بوی رضوی در سطح جیرفت ساخته شد

کرامت پی نیا گفت: این چایخانه یکی از طرحهای افتتاح ۸۸۸ چایخانه حضرت رضا(ع) در سراسر کشور است که با هدف پراکنده کردن عطر و بوی رضوی در سطح شهرستان با همت خادمیاران،یاوران و خیرین ساخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب طی مراسمی اولین چایخانه حضرت رضا ع در جنوب کرمان در شهر جیرفت به بهره برداری رسید. 

کرامت پیرنیا در این مراسم، گفت: این چایخانه یکی از طرحهای افتتاح  ۸۸۸ چایخانه حضرت رضا(ع)  در سراسر کشور است که  با هدف پراکنده کردن عطر و بوی رضوی در سطح شهرستان با همت خادمیاران،یاوران و خیرین ساخته شد.
مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت افزود: کارکرد این چایخانه نظیر چایخانه حضرت رضا(ع) در حرم رضوی است که در راستای  میزبانی شایسته از مراجعه کنندگان و ایجاد فضای معنوی راه اندازی شده است.
وی ابراز کرد: با توجه قرارگرفتن این چایخانه در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) به همراهان بیماران و بیماران بستری در بیمارستان از ۸  شهرستان جنوبی خدمت رسانی می شود.
پیرنیا خاطرنشان کرد: ان شاء الله صفر تا صد مدیریت و فعالیت در این چایخانه توسط خادمیاران،یاوران و گروههای مردمی انجام خواهد شد. 
مدیر کانون های خدمت رضوی شهرستان جیرفت بیان کرد: این چایخانه طبق نقشه های ارسالی از حرم مطهر با حضور و نظارت کارشناسان خبره شهرداری ساخته شده است و ادارات و نهادهای مختلف در ساخت و تجهیز آن مشارکت داشته اند.
وی یادآور شد: ان شاء الله ساخت ۲ چایخانه دیگر در شهرستان جیرفت در ساردوئیه و علی آباد در دست اقدام است.

کد خبر 1772292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha