کنگره ملی شهید طوسی ۱۸مرداد در پایتخت برگزار می شود

سرهنگ پاسدار مجیدی گفت: کنگره ملی سردار شهید طوسی از سری برنامه های دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران هجده مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار عسگر مجیدی -معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و رئیس ستاد اجرایی دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران در نشست تخصصی و ارائه گزارش کمیته های دومین کنگره شهدای سرافراز استان مازندران که با حضور سردارسیاوش مسلمی-فرمانده سپاه کربلا در ساختمان مرکزی کنگره شهدا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام ۱۴هزار و ۵۰۰شهید دیارعلویان و مرور مصوبات و مباحث طرح شده در ششمین جلسه ی ارائه گزارش کمیته ها، اظهار کرد: اجلاسیه ی فرزندان و همسران شهدا یکی از برنامه های محوری دومین کنگره ملی شهدای استان است که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد.

وی از تغییر زمان برگزاری کنگره ملی سردار شهید محمدحسن طوسی به دلیل ویژه برنامه های بزرگداشت اربعین شهادت رئیس جمهور و دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود : مقرر بود در چهارده تیرماه سال جاری کنگره شهید طوسی در برج میلاد تهران برگزار شود که زمان برگزاری این کنگره ملی به هجده مرداد ماه موکول شده است.

سرهنگ مجیدی از برگزاری نمایش بزرگ میدانی از نیمه شهریورماه خبر داد و بیان کرد: برنامه محوری دیگری که در پیش رو داریم، برنامه و نمایش میدانی بزرگ فصل شیدایی است که البته با نامی بومی و متناسب با فرهنگ پرافتخار مازندرانی ها تقریبا از پانزده شهریور ماه اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ی شهدای بین الملل و جبهه ی مقاومت که در هفدهم و هیجدهم شهریور ماه با حضور میهمانان خارجی از یمن، عراق و لبنان برگزار خواهد شد، افزود: در مهرماه هشت اجلاسیه محوری برگزار می شود.

کد خبر 1772319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha