۶ امامزاده و بقاع متبرکه میزبان همایش شیرخوارگان حسینی خواهند بود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل امور اوقاف و خیریه آذربایجان غربی گفت: همایش شیرخوارگان حسینی مصادف با نخستین جمعه ماه محرم در ۶ امام زاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رستملو، معاون فرهنگی و اجتماعی  اداره کل امور اوقاف و خیریه آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی از برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در امام زادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: این همایش، مصادف با نخستین جمعه ماه محرم در ۶ امام زاده و بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی تمهیدات ویژه برای برگزاری این همایش انجام شده تا شاهد برگزاری باشکوه این همایش در امامزادگان و بقاع متبرکه باشیم.

حجت الاسلام رستملو گفت: رساندن فریاد مظلومیت شیرخوار کربلا و محکوم کردن کشتار کودکان بی‌گناه مهم‌ترین هدف برگزاری این همایش است.

وی افزود: این مراسم در ۳ شهرستان و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی  اداره کل امور اوقاف و خیریه آذربایجان غربی ادامه داد: این مراسم در  امامزادگان غریب حسن (ع) و سراج الدین شهرستان ارومیه، امامزاده سید بهلول (ع) و شیخ نوایی در شهرستان خوی و امامزادگان برگشاد و سید محمد (ع) در سلماس میزبان این مراسم خواهند بود.

کد خبر 1772320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha