شهیدان انصاری و نورانی نماد بارز مدیران در تراز انقلاب اسلامی هستند

عباسی با بیان اینکه شهیدان انصاری و نورانی نماد بارز مدیران در تراز انقلاب اسلامی هستند، گفت: این شهدا سند جنایت استکبار است که با پرورش گروهک‌های تروریستی این افراد را شهید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، ‌اسدالله عباسی امروز (پنج شنبه ۲۱ تیر) در یادواره شهیدان انصاری و نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان در تالار مرکزی رشت اظهار کرد: البته نام و یاد این شهدا جاودانه شد و شاهدیم که سرانجام گروه‌های تروریستی که هزاران نفر از مردم را به شهادت رساندند به کجا کشیده شده و همه آنها در حال زوال و نابودی هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان ادامه داد: هدف دشمنان و استکبار این است که پرچم اسلام و قرآن را به زمین بزنند و به همین دلیل تعدادی از مسئولان ما را به شهادت رساندند؛ اما شاهدیم که نه تنها موفق به این کار نشدند بلکه شاهد بیداری ملتهای جهان هستیم.

استاندار گیلان افزود: شهیدان انصاری و نورانی تا زمانی که زنده بودند به فکر برطرف کردن مشکلات مردم بودند و شهید جمهور نیز همینگونه بود.

عباسی ادامه داد: شهید جمهور عزیزمان تمام وقتش را برای رفع مشکلات مردم گذاشت؛ از سوی دیگر شهید آیت الله رئیسی با نشان دادن تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی در سازمان ملل، عمق جنایت آمریکا را در خاک آن کشور نشان داد و همچنین با نشان دادن قرآن کریم، فتنه های استکبار را در آتش زدن این کتاب مقدس نمایان ساخت.

عباسی با اشاره به روحیه خدمتگزاری شهیدان انصاری و نورانی در طول عمر با برکت شان، افزود: این دو عزیز نمونه خدمتگزاری با روحیه جهادی، انقلابی، وفاداری و ولایتمداری در تاریخ انقلاب اسلامی هستند که هدف شان کمک به محرومین بود.

وی، مسئولان را امانت ‌دار شهدایی همچون شهید رجایی، بهشتی، انصاری و نورانی و شهید خیرخواه اولین بخشدار شهید کشور دانست و ادامه داد: بعد از 45 سال امروز جمع شدیم تا اعلام کنیم ما مدیران امانت دار شهدا هستیم.

استاندار با بیان اینکه خون پاک شهیدان دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی اکنون به ثمر نشسته و کشورهای غربی در انزوای کامل به سر می‌برند، گفت: اکنون شاهدیم که منافقین کوردل از کشورهای مختلف به بیرون رانده شده و تمامی امکانات آنان از بین رفته است که نشان دهنده به ثمر نشستن خون شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

کد خبر 1772385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha