مردم در مراسم‌های محرم و صفر به صورت خودجوش پای کار هستند

عموپور با بیان اینکه مردم متدین شهرستان رودبار برای برگزاری مراسمات محرم و صفر به صورت خودجوش پای کار هستند گفت: این شهرستان میزبان هزاران نفر از زائرین استانی اربعین حسینی است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، طهمورث عموپور _ فرماندار و رئیس ستاد اربعین حسینی شهرستان رودبار، امروز(پنجشنبه، ۲۱ تیر) در جلسه ستاد اربعین حسینی این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: ماه محرم تابلوی ایثارگری و شهادت در راه خداوند رحمان و قرآن است.  

عموپور همایش عظیم اربعین حسینی را یک رویداد مهم سیاسی در جهان دانست و در خصوص فراهم کردن مقدمات اربعین افزود: همه روسای ادارات و نهادهای دولتی در چهارچوب قانون موظف هستند با متولیان برپایی مواکب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسمات اربعین حسینی باید باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: بخشداران، شهرداران و دهیاران نسبت به برگزاری مراسمات اربعین حسینی در سطح بخش ها، شهرها و روستاها از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.

عموپور نسبت به حائز اهمیت بودن همایش عظیم و حماسی اربعین حسینی تاکید کرد و گفت: مردم متدین شهرستان برای برگزاری مراسمات محرم و صفر به صورت خودجوش پای کار هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان رودبار میزبان هزاران نفر از زائرین استانی اربعین حسینی است، خاطرنشان کرد: شهرستان رودبار به جز اعزام زائرین، میزبان هزارارن نفر زائر در شهر لوشان بوده که در این راستا باید خدمات رسانی مناسبی به این زائرین داده شود.

کد خبر 1772405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha