اولیای الهی مردم‌دار هستند

حجت الاسلام خداداده با بیان اینکه اولیای الهی مردم دار بوده و همه عالم را مخلوق خدا می‌دانند گفت: خدا دوست دارد بندگانش رنگ حسینی و علوی بگیرند و سیره اهل بیت(ع) در وجودشان نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت‌الاسلام خداداده_ رئیس ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور شامگاه(پنج شنبه، ۲۱ تیر) در بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام جمعه فقید رودسر حجت الاسلام حاج شیخ احمد جنیدی و چهار فرزند شهیدش ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ذکر اولیای خدا انسان را منور به نور ایمان و معرفت می کند.

وی با اشاره به اینکه با گذشت سال ها هنوز مردم رودسر، یاد امام جمعه فقید این شهر را زنده نگاه میدارند، گفت: امام جمعه ای که برای خدمت به مردم از شهری دیگر وارد رودسر شد.

حجت‌الاسلام خداداده با بیان اینکه، بزرگان و شخصیت های بسیاری اینگونه زیسته اند چرا که برای مردم و در راه خدمت به مردم تلاش کرده اند افزود: این افراد در آسمان ها شناخته شده اند و برای مردم اسوه و الگو هستند.

وی با تاکید بر اینکه، خدا دوست دارد بندگانش رنگ حسینی و علوی بگیرند و سیره اهل بیت(ع) در وجودشان نهادینه شود، یاد و ذکر اولیای الهی را اکسیر الهی دانست که قلب مومنان را زنده نگه می دارد.  

 حجت‌الاسلام خداداده در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری سه بار به دیدن خانواده «جنیدی» آمده و از آنان عیادت کرده اند گفت: این نشان از اخلاص، محبت و عشق به مردم است که در وجود این فرد نهادینه شده و چهار فرزندش را تقدیم اسلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه اولیای الهی مردم دار بوده و همه عالم را مخلوق خدا می‌دانند اذعان کرد: اولیای الهی برای کسانی که عاشق خدا بوده و دین و اهل بیت(ع) را شناختند احترام زیادی قائل بوده و آنها را دوست داشتند.

حجت الاسلام خداداه همچنین بخشش را از ویژگی اولیای الهی دانست و بیان کرد: شیعیان امام حسین(ع) اهل بخشش هستند و باید این خصلت در جامعه ترویج یابد تا شاهد کاهش آسیب هایی چون طلاق در جامعه باشیم.

وی با تشکر از مردم قدرشناس رودسر که نام اولیای الهی را زنده نگه داشته اند گفت: این ویژگی مردم رودسر ویژگی دوستداران اهل بیت(ع) است که در زندگی آنان جاری است.

کد خبر 1772412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha