شیرخوارگان حسینی منادی حمایت از مظلومان

همایش شیرخوارگان حسینی حمایت از مظلومان و ایستادگی در برابر کودک کشی را در سراسر جهان ندا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، همایش شیرخوارگان حسینی امروز در اولین جمعه ماه محرم در سراسر کشور و البته تعدادی از جوامع بین المللی جریان سازی برای ایستادگی در برابر ظلم جهانی محسوب می شود.

کودک کشی تنها در قیام امام حسین(ع) توسط دشمنان انجام نشد بلکه پس از آن نیز این اقدام ضد بشری ادامه داشته و امروز یزیدیان زمان ما نیز بدون نگاه به انسانیت و مظلومیت، کودکان بی گناه را در کشورهای اشتغالی و جوامع‌آزادی خواه از روی ظلم و تکبر به شهادت می رسانند.

شیرخوارگان حسینی نادی حمایت از مظلومان

کودکانی که در آغوش والدین خود بی گناه خون آلود شده و صدای مظلومیت آن ها به عرش می رسد و هم زبان شیرخواره کربلا هستند.

دشمن ناجوان مردانه در کربلا حضرت علی اصغر را در آغوش پدر پر پر کرد و امروز هم رژیم انسان کش اسرائیل با حمایت برخی از دولتمداران ظلم و ستم در جهان همان مسیر را ادامه داده و البته چهره ظالمانه آنان ترسیم شده است.

همایش شیرخوارگان حسینی جریانی فرهنگی و بین المللی است که طی سال های گذشته در نخستین جمعه ماه محرم در سراسر کشور برگزار و ندای مظلومان عالم خصوصا کودکان جهان را پیام رسانی می کند.

شیرخوارگان حسینی نادی حمایت از مظلومان

همایش شیرخوارگان حسینی در سراسر استان اصفهان

امروز نیز همزمان با سراسر کشور حدود هزار همایش محلی و منطقه ای تحت عنوان شیرخوارگان حسینی با حضور مادران و کودکان برگزار شد.

این مراسم در تعدادی از شهرهای استان اصفهان نیز بعد ازظهر ادامه داشته و سخنرانی و مداحی از جمله برنامه های آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی گفت: این مراسم بین المللی ندای حقیقت با شعار «به کدامین گناه می کشید» توسط هیات های مذهبی، تشکل‌های فرهنگی و متولیان بقاع متبرکه در حال برگزاری است.

شیرخوارگان حسینی نادی حمایت از مظلومان

حجت الاسلام مهدی فوقی ادامه داد: سخنرانان مراسم علاوه بر تبیین واقعه عاشورا، ضرورت فرزند پروری و تربیت نسل نو به موضوعات بین المللی و کودک کشی ظالمان جهان نیز اشاره می کنند.

وی ادامه داد: این برنامه پیام رسان واقعیت قیام عاشورا و معرف چهره ظالمان دشمنان و یزدیان امروز جامعه است.

تربیت فرزند صالح در جامعه

یکی از دیگر ابعاد همایش شیرخوارگان حسینی تشریح و تبیین فرزند پروری محسوب می شود که خانواده ها چه نقش مهمی در این امر دارند.

سخنرانان به ابعاد مختلف چنین ماموریتی در همایش شیرخوارگان پرداخته و فرصت سازی برای آینده جامعه دارند.

شیرخوارگان حسینی نادی حمایت از مظلومان

نماینده مردم استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در این خصوص گفت: تربیت فرزند صالح و شایسته یک وظیفه مهم برای والدین است که باید همسو با تامین نیازهای مادی به دغدغه های معنوی و تربیتی آنان نیز بپردازند.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی کارآمد بودن فرزند در جامعه را مهم دانست و تصریح کرد: خانواده ها به نقش تربیتی و مهارتی فرزندان برای نقش آفرینی در جامعه دقت کنند.

وی اضافه کرد: فرزندان در کانون خانواده به گونه ای تربیت شوند که مایه سعادتمندی خود و پدر و مادر بوده و در جامعه نیز منشا خیر باشند.

کد خبر 1772480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha