محرم و صفر فرصتی برای فضیلت جویی است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: مراسم های ماه محرم و صفر فرصتی برای سعادت یابی و فضیلت جویی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید ابوالحسن مهدوی» در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به مراسم های ماه محرم و صفر اظهارداشت: این ماه روزها فرصت مناسبی برای توسل جویی و ارتباط معنوی با پروردگار و معصومان است.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه نباید از فیض این مراسمات غافل بود، افزود: مراسم های ماه محرم و صفر فرصتی برای سعادت یابی و فضیلت جویی است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان از مراسمات و انس با قرآن و اهل البیت(ع) برای کسب سعادت و معرفت استفاده کرده و ارتباط خود را با مساجد روز به روز تقویت کنند.

آیت الله مهدوی با اشاره به آثار معنوی ارتباط با قرآن و اهل البیت(ع) تصریح کرد: با چنین اقدامی زندگی انسان رو به سعادت رفته و از شر شیطان و وسوسه های فریبنده نفس در امان خواهد ماند.

وی بر ضرورت حفظ شئونات این ماه تاکید کرد و اذعان داشت: متولیان مراسمات به انتقال پیام عاشورا بپردازند و مانع از انحراف بشوند.

امام جمعه موقت اصفهان به انتخاب رئیس جمهور جدید توسط مردم اشاره کرد و اذعان داشت: رئیس جمهور منتخب با تشکیل کابینه و تیم جدید به دغدغه های مردم پاسخ بدهد.

وی انتصاب افراد توانمند و متعهد در پست های اداری را مهم خواند و یادآورشد: انتخاب افراد اصلح برای مدیریت موجب رسیدگی به موقع به کارهای مردم و توسعه کشور و هر منطقه خواهد شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: رئیس جمهور منتخب خود را مسئول در برابر همه مردم بداند و برای رفع نیازهای همه افراد جامعه و کل کشور کار کند و خود را متلق به گروه خاص نداند.

کد خبر 1772497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha