گسترش همایش شیرخوارگان حسینی در جهان

حجت الاسلام عادلی با بیان اینکه همایش شیرخوارگان حسینی در جهان در حال گسترش است، گفت: در ۴۵ کشور جهان همایش شیر خوارگان حسینی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام ولی عادلی، امروز (جمعه ۲۲ تیر) در همایش شیرخوارگان حسینی مهدیه رشت اظهار کرد: امام حسین (ع) دلها رو فتح کرد، اکنون جهان به سوی فرهنگ سالار شهیدان و آرمان های این امام همام است.

رئیس محترم دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت با بیان اینکه ۴۵ کشور در جهان در حال برگزاری همایش شیر خوارگان حسینی است، گفت: روزهای ماه محرم روزهای طلایی است که باید از این فرصت بهره گرفته شود.

حجت الاسلام عادلی افزود: حضور شما مادران در این محفل های نورانی به نوعی تربیت فرزندان شما در این مجالس، مهیا می شود و این نوزادان حسینی پرورش خواهند یافت.

وی بابیان اینکه سبک زندگی اهل بیت (ع) الگو قرار گیرد، ‌ اضافه کرد: اصلاح ارتباط با خدا، انس با قرآن و اصلاح ارتباط با اهل بیت (ع) از مهمترین مقوله های است که باید بدان توجه کرد.

رئیس محترم دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به انس با قرآن تاکید کرد و تصریح کرد: قرآن کریم مهمترین و کامل ترین منشور سعادت بشری است.

حجت الاسلام عادلی باتاکید براینکه شور حسینی به شعور نیز نیاز دارد، اظهار کرد: دلدادگان امام‌حسین (ع) باید در اعمال و رفتارشان هویدا باشد.

وی به فرزند آوری در جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز فرزند آوری یکی از مقوله های است که بانوان جوان باید بدان توجه داشته باشند.

کد خبر 1772516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha