توزیع ۲۰۰ پرس غذای گرم بین افراد کم برخوردار دره‌شهر ایلام

 کاظم‌زاده گفت: در شب عاشورا ۲۰۰ پرس غذای گرم پخت و بین افراد کم برخوردار دره‌شهر توزیع شد.

محمد جواد کاظم‌زاده، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد علیه‌السلام دره‌شهر ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان اظهار کرد: شب عاشورا ۲۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۲۰ میلیون تومان به همت خیران پخت و بین افراد کم برخوردار روستاهای سرخ آباد و رشنو آباد دره شهر توزیع  شد.

 وی با توجه به حضور روحانی مستقر در مسجد امام سجاد علیه‌السلام از برنامه های محرم این کانون به برگزاری نشست‌های بصیرتی، تبیینی و معرفت افزایی پیراموم واقعه عاشورا بعد از نماز مغرب و عشا اشاره کرد و گفت:  در دهه اول محرم علاوه بر توزیع ۸۲ بسته گوشت بین افراد کم برخوردار شهرستان دره شهر و بخش مرکزی ماژین به ارزش ۹۰ میلیون تومان، دو کولر به ارزش ۱۶ میلیون تومان با کمک خیران استان تهیه و در اختیار دو خانواده کم برخوردار قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد امام سجاد علیه‌السلام دره‌شهر تعداد اعضای کانون فرهنگی‌هنری  این مسجد را بیش از ۲۰۰ نفر اعلام کرد و با بیان اینکه اکثریت اعضا را قشر جوان و نوجوان تشکیل می‌دهد، یادآور شد: این تعداد اعضا در سامانه بچه‌های مسجد ثبت نام کرده‌اند و به تازگی مجوز راه‌اندازی کانون تخصصی خواهران نیز اخذ شده و  کانون فرهنگی هنری خواهران به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کاظم‌زاده پذیرایی از هیأت روستای سرخ آباد و رشنو آباد، اطعام روز عاشورا با همت خیرین و ... را از دیگر برنامه‌های دهه اول محرم برشمرد و از معرفی ۱۰ زوج بی‌بضاعت به خیرین برای تأمین جهیزیه خبر داد و یادآور شد: جهیزیه این تعداد زوج به ارزش هر سری ۲۰۰ میلیون تومان شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، لباسشویی، فرش و... می‌باشد که به ترتیب تا اربعین تأمین و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

کد خبر 1772948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha