حجت الاسلام والمسلمین  جباری کوشا  در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلابی بود

آیت‌الله محمدی لایینی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری امام‌جمعه فقید بهشهر سالیان سال به مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرده و همواره در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلابی و پیگیری مشکلات مردم در تلاش بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   آیت الله محمدباقر محمدی لائینی_ نماینده ولی فقیه در مازندران، شامگاه‌چهارشنبه(۲۷تیر)   در آیین وداع با پیکر امام‌جمعه فقید بهشهر با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ سید عربعلی جباری، ‌ امام جمعه بهشهر در مصلای آیت‌الله سیدصابر جباری  اظهار کرد: درگذشت این روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز و مردمی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید عربعلی جباری (رحمت الله علیه) امام جمعه بهشهر که خدمات شایانی به اسلام و انقلاب و استان مازندران ارائه داده است، موجب تألم و تأثر فراوان شد.  

حجت الاسلام والمسلمین  جباری کوشا  در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلابی بود

وی افزود: ایشان قریب به سیزده سال در سنگر امامت جمعه شهرهای سرخرود و بهشهر به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرده و همواره در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلاب اسلامی و پیگیری مشکلات مردم در تلاش بود.

امام‌جمعه ساری یادآور شد: بی شک خدمات ارزشمند ایشان نزد خداوند متعال پاداش عظیم خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین  جباری کوشا  در تبیین حقایق و معارف دینی و انقلابی بود

آیت‌الله محمدی لایینی گفت: امیدواریم در این ایام که معطر به نام اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلاست و ایشان هم در شام غریبان حضرتش به سوی معبود شتافتند، مشمول رحمت و مغفرت واسعه الهی و میهمان خاص حضرت سیدالشهداء (ع) باشند.

وی اظهار کرد: وداع امام حسین(ع) دفاع از اهل بیت و حرم بود و لحظه وداع لحظه جانسوزی بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: وداع اهل بیت در یازدهم‌محرم از کنار قتلگاه عبور می کردند و خود را از روی شترها به زمین انداختند و بدن بدون سر در کربلا بود و حضرت زینب بشارت داد که

آیت الله محمدی لایینی گفت: مردم در ۴ دهه انقلاب حضور استثنایی در انقلاب داشته، حمایت از غزه و فلسطین و محکومیت صهیونیست ها بی نظیر است.

وی افزود: این عالم تازه درگذشته حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری خدمات برجسته ای به اسلام و مسلمین ارائه کرد و در خط ولایت بود و برایشان از خداوند رحمت واسعه آرزومندیم.

کد خبر 1773254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha