اعلام  سه روز عزای عمومی در شهرستان بهشهر 

در پی ارتحال ملکوتی حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید عربعلی جباری امام جمعه فقید شهرستان بهشهر، علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر ضمن اعلام همدردی با مردم شریف شهرستان و خانواده‌ داغدار حجت الاسلام و المسلمین جباری ۳ روز عزای عمومی در شهرستان بهشهر اعلام کرد.

علی اصغر میرزایی فرماندار شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، اظهار کرد: ‌⁩خبر درگذشت ناگهانی روحانی فاضل و خدوم، عالم دلسوز، مردمی و اخلاق‌مدار حجت‌الاسلام حاج سید عربعلی جباری امام جمعه شهرستان بهشهر موجب تألم و تأثر فراوان شد.
وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین جباری همواره در خط ولایت و رهبری و انقلاب بود و بی شک خدمات ارزشمند آن عالم فرهیخته و ربانی که سالیان متمادی عمر شریف خود را در سنگر امامت جمعه و در خدمت به اسلام و مسلمین و نظام اسلامی و مردم شریف شهرستان بهشهر سپری نمودند، از یاد و خاطره‌ها نخواهد رفت.
فرماندار بهشهر یادآور شد: جلسه بزرگداشت این روحانی و عالم فرهیخته برگزار شد و مراسم وداع و تشییع و ختم این‌مرحوم با حضور حداکثری مردم ولایتمدار بهشهر و  مازندران برگزار می شود.
میرزایی ضمن اعلام همدردی با مردم شریف شهرستان و خانواده‌ داغدار حجت الاسلام و المسلمین جباری ۳ روز عزای عمومی در شهرستان بهشهر اعلام کرد.

کد خبر 1773274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha