سهم نوبرانه مسجد از محصولات کشاورزی

مدیر کانون فرهنگی و هنری غریب الغربا چالدران گفت: به همت و تلاش مردم روستای نبی کندی شهرستان چالدران و با استقبال اهالی روستا از طرح معنوی و الهی سهم نوبرانه مسجد از محصولات کشاورزی اتفاق افتاد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسمی، امام جماعت روستای نبی کندی چالدران و مدیر کانون فرهنگی و هنری غریب الغربا چالدران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی گفت: به همت و تلاش و با استقبال اهالی محترم روستای نبی کندی  از طرح معنوی و الهی سهم نوبرانه مسجد از محصولات کشاورزی اتفاق افتاد. 

وی افزود: حدود ۲/۵ تن گندم و ۴۰۰ عدد پرس علوفه و یونجه و ۲ تن سیب زمینی تحت عنوان زکات مستحبی و واجب به مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) روستای نبی کندی شهرستان چالدران پرداخت شد.

حجت الاسلام قاسمی ادامه داد:  لازم به توضیح اینکه مبالغ حاصله از فروش محصولات اهدایی اهالی، در راستای فعالیتهای بهسازی مسجد و امورات نیکوکاری و فرهنگی مسجد هزینه خواهد شد. 

وی در پایان افزود: لذا از تمامی اهالی محترم و مودیان محترم زکات و بالاخص رئیس هیئت امنای محترم مسجد، حاج ولی حسین‌زاده که زحمت‌های فراوانی را متحمل شدند تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

امام جماعت روستای نبی کندی ادامه داد: امید است در راستای توجهات  اهالی روستا و عمل به فریضه مهم زکات، خداوند منان به لطف ایام عزای اباعبدالله الحسین (ع) ایشان را از رحمت واسعه خود متنعم نماید.

کد خبر 1773311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha