حمله یمن به تل‌آویو؛ نشانه بارز تغییر معادلات جنگ

دبیرکل «عصائب اهل الحق» در پی عملیات حمله ارتش یمن به تل آویو، به مردم یمن و همه جنبش‌های مقاومت درود فرستاد و تاکید کرد که معادلات جنگ در حال تغییر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل عصائب اهل الحق عراق در بیانیه‌ای گفت: عملیات اخیر ارتش یمن در بمباران تل‌آویو و عملیات قبلی گروه‌های مقاومت اسلامی، روشن‌ترین گواه بر این است که مردم فلسطین در مواجهه با تجاوزات اسرائیل و روند نسل‌کشی تنها نیستند.

دبیرکل عصائب اهل الحق بر همه طرف‌های محور مقاومت درود فرستاد و گفت: نیروهای مقاومت برای دفاع از مقدسات امت اسلامی در نبرد عزت می‌جنگند، این در حالی است که نظام‌های حاکم شکست می‌خورند.

وی همچنین در بیانیه خود تاکید کرد: غرور اشغالگران اسرائیل درهم شکسته است و تا زمانی که به تجاوزات خود ادامه دهد، هزینه بیشتری در امنیت، اقتصاد و حتی موجودیت خود پرداخت خواهد کرد.

الخزعلی تأکید کرد: معادلات جنگ دائماً در حال تغییر است، اما پایان‌ آن همیشه حقیقت پیروز است.

نیروهای مسلح یمن مسئولیت حمله پهپادی به تل‌آویو با پهپاد جدید به نام یافا را برعهده گرفتند و منطقه اشغالی یافا را منطقه ناامن اعلام کرده و تمرکز نیروهای مسلح بر هدف قرار دادن آن و رسیدن به عمق رژیم اشغالگر است.

کد خبر 1773422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha