تظاهرات صدها اردنی در همبستگی با مردم غزه

صدها نفر از مردم اردن در ابراز همبستگی با مردم غزه بعد از نماز مغرب مقابل مسجد الحسینی تظاهرات کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، صدها اردنی شامگاه جمعه در تظاهرات همبستگی با غزه شرکت کردند و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند و با شعار «تامین دشمن را متوقف کنید... به مردم ما در غزه کمک کنید» خواستار کمک به مردم غزه شدند.

منابع خبری گزارش دادند که راهپیمایی پس از اقامه نماز مغرب از مقابل مسجد الحسینی در امان پایتخت آغاز شد و به میدان النخیل رسید.

این راهپیمایی به دعوت «مجمع ملی حمایت از مقاومت»  (اتحادیه حزبی) برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار سر دادند که   «مردم عادی سازی نمی خواهند» و و «از امان، درود بر صنعا سرافراز، و «نه سفارت صهیونیستی... در خاک اردن»

شرکت کنندگان بنرهایی در دست داشتد که بر روی آن نوشته شده بود «همه دانشجویان در این دنیا مدارک علمی می‌گیرند به استثنای دانشجویان غزه که در غزه مدارج عالی دریافت می‌کنند» و «تنها راه حل مقاومت،  مقاومت بیشتر است.»

در حاشیه این مراسم یکی از شرکت کنندگان که خواست نامش فاش نشود، در حالی که صورت و سر خود را با چفیه اردنی پوشانده و آرم گردان های قسام را بر پیشانی خود بسته بود، گفت: این کمترین کاری است که می توانیم انجام دهیم.

وی از دولت کشورش خواست حمایت از غزه را افزایش دهد و ما با این اقدام می توانیم فشار بیشتری بر اسرائیل وارد کنیم.

یکی دیگر از شرکت کنندگان که نام خود را نیز ذکر نکرد، در حالی که چفیه فلسطینی را بر گردن خود بسته بود، گفت: ما اینجا هستیم تا از مردم غزه حمایت کنیم و خواسته ما شکستن محاصره و توقف تجاوز رژیم صهیونیستی است.

کد خبر 1773499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha