محفل انس با قرآن کریم در مسجد خاتم‌الانبیای مریوان برگزار شد

عزیزیانی فر گفت: به مناسبت ایام محرم‌الحرام محفل انس با قرآن کریم در مسجد خاتم‌الانبیای مریوان برگزار شد.

نرمین عزیزیانی‌فر مدیر خانه قرآن رضوان شهر مریوان در گفت‌وگوبا خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه محرم الحرام در مسجد خاتم الانبیای مریوان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه خانه قرآن رضوان در ایام محرم اقدام به اجرای فعالیت‌های قرآنی کرده است،افزود: برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن کریم و محافل قرآنی در این خانه قرآن زمینه‌ساز رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان می‌شود.

محفل انس با قرآن کریم در مسجد خاتم‌الانبیای مریوان برگزار شد

مدیر خانه قرآن رضوان شهر مریوان تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم اهل سنت به اهل بیت به ویژه امام حسین(ع) ارادت ویژه دارند، گفت: در ایام محرم محافل قرآنی برگزار و ثواب آن به امام حسین و یاران باوفای ایشان هدیه می‌شود.

 نرمین عزیزیانی‌فر یادآور شد: با اینگونه برنامه‌های معنوی جوانان و نوجوانان و کودکان عضو خانه‌هاب قذآنی علاوه بر آشنایی با کلام الهی با اهل بیت عصمت و طهارت و جایگاه آنها نزد اهل سنت آشنا می‌شوند.

محفل انس با قرآن کریم در مسجد خاتم‌الانبیای مریوان برگزار شد

وی اضافه کرد: خانه قرآن رضوان در طول ایام تابستان نیز با برگزاری کلاس‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم سعی دارد تا افرادی علاقمند به کتاب الهی در جامعه تربیت کند.

وی استقبال اعضای این خانه قرآن را از فعالیت‌های قرآنی چشمگیر خواند و اضافه کرد: امیدواذیم روزانه شاهد افزایش تعداد کودکان، نوجوانان و جوانان علاقمند به بادگیری قرآن کریم در مراکز قرآنی باشیم.

کد خبر 1773532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha