دانش و مهارت لازمه اقتدار نظامیان است

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور گفت: دانش و مهارت دائمی همراه با کسب معنویت لازمه اقتدار نظامیان در رده های مختلف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «علی حدادی سامانی» در مراسم تحلیف نیروهای جدید پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در اصفهان اظهار داشت: ورود به عرصه نظامی گری برای تامین امنیت حائز اهمیت بوده و کار کردن در پدافند هوایی برای حفظ حریم هوایی نیازمند مهارت های خاص خود است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با بیان اینکه دانش افزایی دائمی برای کادر نظامی ضرورت دارد، افزود: دانش و مهارت دائمی همراه با کسب معنویت لازمه اقتدار نظامیان در رده های مختلف است.

وی ادامه داد: کارکنان ارتش در طول خدمت نسبت به کسب مهارت، دانش و اطلاعات عمومی باید تلاش کنند تا با روزآمدی بتوانند در انجام ماموریت های خود موفق باشند.

امیرسرتیپ حدادی یادآورشد: کسب معنویت نیز برای بصیریت دینی و شناخت واقعیت ها و ایستادگی در برابر دشمن برای سرافرازی ملت و کشور نیاز بوده که این موضوع در نیروهای مسلح ایران وجود دارد.

وی با بیان اینکه پدافند هوایی ارتش کشورمان توانسته امنیت مرزهای هوایی را تامین کند، خاطرنشان کرد: تمام این موفقیت ها حاصل تلاش های داخلی بوده که علاوه بر نیروی انسانی تجهیزات بومی نیز کارگشا واقع شده است.

فرمانده پدافند هوایی منطقه مرکزی کشور با اشاره به حادثه کربلا و درس های این قیام بزرگ، خاطرنشان کرد: دنیا دائم چنین جریانی را با دشمنان و یزدیان حال خود و جبهه حق تکرار کرده و درس های مکتب حسینی بهترین روش برای عبور از شرایط سخت محسوب می شوند.

وی ادامه داد: اگر به موقع عمل نکنیم مثل اقدام توابین بعد از قیام عاشورا سود و جایگاه با ارزشی نخواهد داشت و کار از کار گذشته و خسارت های زیادی را به بار خواهد آورد.

امیر سرتیپ حدادی دانش افزایی برای شناخت واقعیت های جهان را مهم خواند و اذعان داشت: امروز همه ما به شناخت واقعیت های جهان نیاز داریم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

کد خبر 1773543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha