تجاوز رژیم صهیونیستی مانع حمایت یمن از فلسطین نمی‌شود

جنبش‌های مقاومت فلسطین می‌گویند اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به یمن نمی‌تواند این کشور را از ادامه عملیات‌های حمایت از فلسطین بازدارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «پرس‌تی‌وی»، جنبش‌های مقاومت فلسطین می‌گویند اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به یمن نمی‌تواند این کشور را از ادامه عملیات‌های حمایت از فلسطین بازدارد.

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی در بیانیه‌های جداگانه‌ای، ساعاتی پس از آن که جنگنده‌های اسرائیلی تاسیسات غیرنظامی در استان الحدیده در غرب یمن را هدف قرار دادند، اعلام کردند که این اقدامات مانع حمایت یمن از فلسطین نمی‌شود.

رژیم صهیونیستی پس از حمله به الحدیده گفت که این حملات را در پاسخ به صدها عملیاتی که نیروهای مسلح یمن علیه منافع اسرائیل در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه انجام داده‌اند، انجام داده است.

حماس این حملات هوایی را بی تدبیری صهیونیست‌ها توصیف کرد و گفت که این تجاوز، تلاشی مذبوحانه برای منصرف کردن نیروهای مقاومت در یمن و جاهای دیگر از ایفای وظیفه مقدس خود در قبال مردم مظلوم فلسطین است.

جهاد اسلامی نیز در بیانیه‌ای جداگانه گفت: مطمئن هستیم که وحشیگری صهیونیستی، یمن را از ادامه حمایت از مردم و آرمان ما دلسرد نخواهد کرد.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن نیز پس از حملات هوایی اسرائیل گفت که تجاوز، بدون توجه به عواقب و نتایج آن، عملیات حمایتی از برادران ما در غزه را متوقف نخواهد کرد.

حماس و جهاد اسلامی همچنین حامیان رژیم صهیونیستی از جمله آمریکا را به دلیل حمایت بی‌وقفه سیاسی و نظامی از رژیمی که اقدامات تجاوزکارانه مرگبار علیه مردم منطقه را تشدید کرده است به شدت محکوم کردند.

کد خبر 1773568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha